۷ سال پیش

اشتغال بازار‌محور بانوان شهرستان کوثر افزایش می‌یابد
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار شهرستان کوثر توسعه اشتغال بازار‌محور و محصول‌محور بانوان را از اهداف و اولویت‌های مهم در شهرستان برشمرد و گفت: در این زمینه باید دست‌اندرکاران امر همکاری لازم را داشته باشند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا علیپور پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی زنان و خانواده شهرستان کوثر اظهار داشت: بانوان نقش و تاثیر بسزایی در جامعه داشته و باید تلاش کنیم تا با تقویت فعالیت‌ها و حضور این قشر عظیم در جامعه زمینه‌های توسعه و تعالی شهرستان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: در سالی که مزین به اقدام و عمل است باید نقش و تاثیر بانوان در جامعه به شکل عملی محقق شده و حضور آنها در فعالیت‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی افزایش یابد.
فرماندار شهرستان کوثر با بیان اینکه در حال حاضر شناسایی توانمندی‌های بانوان شهرستان کوثر در حال بررسی  و شناسایی است، تصریح کرد: با به نتیجه رسیدن این بررسی‌ها می‌توانیم زمینه توسعه توانمندی‌های بانوان را فراهم کنیم.
علیپور شناسایی و تقویت توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها بانوان را زمینه‌ساز نشاط‌افزایی در بین این قشر دانست و گفت: به طور قطع در فرایند شناسایی توانمندی‌ها، مشکلات و موانع در این مسیر نیز احصا می‌شود و می توانیم گام‌های جدی در راستای رفع آنها و باروری توانمندی‌های بانوان برداریم.
فرماندار شهرستان کوثر از برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی و صنایع دستی به بانوان شهرستان خبر داد و افزود: با این امر زمینه برای اشتغال هر چه بیشتر بانوان و توانمندی اقتصادی آنها فراهم خواهد شد.
وی توسعه اشتغال بازار‌محور و محصول‌محور بانوان را از اهداف و اولویت‌های مهم در شهرستان برشمرد و اظهار کرد: در زمینه ورود بانوان به عرصه گردشگری و ارائه آموزش‌ها به بانوان در این حوزه و درآمدزایی آنها از این بخش نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592298
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد