۸ سال پیش

اشتغال دانش آموختگان دغدغه همه خانواده‌هاست
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون امور مجلس حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیکاری را یکی از معضلات جامعه امروز دانست و گفت: بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان به یکی از دغدغه‌های بزرگ خانواده‌ها تبدیل شده است.

جهت مشاهده اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ایسنا در منطقه البرز، سیدعلی اکبر طاهایی در مراسم معارفه مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز اظهار کرد: هرچند استان البرز به لحاظ فضای جغرافیایی از بسیاری از استانهای کشور کوچکتر است ولی به خاطر تنوع قومیتی و جمعیتی که دارد به تعبیر مقام معظم رهبری ایران کوچک لقب گرفته است.

وی ادامه داد: نرخ بالای رشد جمعیت و مهاجر پذیری بالا، لزوم توجه بیشتر به این استان را دو چندان می‌کند.

او افزود: در جامعه اینگونه به نظر می‌رسد که فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها علاقه بیشتری برای جذب در ارگان‌های دولتی دارند ولی واقعیت این است که در شرایط فعلی بسیاری از این افراد به شغل‌های غیر دولتی نیز رضایت می‌دهند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات ما زیاد شدن فاصله با فرهنگ قرآنی است،گفت: امام خمینی (ره) با بازگشت به قرآن، این انقلاب را سامان داد و پس از امام نیز، رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر قرآن فهمی و قرآن پژوهی دارند.

وی ابراز کرد: این دولت نیز شعار قرآنی تدبیر را برگزید تا در سایه تدبیر و عمل به آموزه‌های قرآن برای حل مشکلات کشور قدم بردارد.

طاهایی تاکید کرد: اگر به قرآن عمل و فاصله خود را با فرهنگ قرآنی کم کنیم، بسیاری از معضلات و موانع اقتصادی و اشتغالزایی رفع و دغدغه کارفرما و کارگر حل و فصل می‌شود و تعاونگران و تولیدکنندگان نیز در سایه این فرهنگ، خود را باز می‌یابند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=564634
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد