۷ سال پیش

اشتغال زایی در بهزیستی سقف ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اشتغال زایی در بهزیستی سقف ندارد

جهت مشاهده اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک کنید


رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سقفی برای اشتغال معلولان در سازمان بهزیستی تعریفی نشده و به دنبال ایجاد اشتغال های خرد برای معلولان هستیم.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ایجاد اشتغال برای معلولان کشور از جمله برنامه های سازمان بهزیستی کشور است و در این رابطه تاکنون تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است.
وی افزود: سازمان بهزیستی کشور این تعهد را می پذیرد که برای معلولان ایجاد شغل کند زیرا از این طریق چرخه خدماتی که بهزیستی به معلولان توانمند ارائه می کند، کاهش می یابد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به روش مورد استفاده برای اشتغال معلولان خاطرنشان کرد: منتظر دریافت بودجه خاص برای اشتغال معلولان نمی مانیم و حتی با برداشت از بودجه سال آینده نیز کار اشتغال معلولان را دنبال می کنیم.
محسنی بندپی با تاکید بر موفقیت معلولان در تمامی شغل ها اظهارکرد: بررسی شغل‌هایی که معلولان توان حضور در آنها را دارند نشان داد که موفقیت یک فرد معلول در بسیاری از مواقع بیشتر از همکاران وی در همان مجموعه است و دلیل آن نیز این است که یک فرد معلول برای جبران نقصی که دارد تلاش بیشتری می کند.
وی در خصوص شغل های ایجاد شده در سال 94 برای معلولان کشور اذعان کرد: در سال 94 نسبت به ایجاد اشتغال معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی کشور اقدام شد و حتی برای پرداخت بخشی از سهم سازمان بهزیستی برای ایجاد شغل و پرداخت بیمه از بودجه سال 95 سازمان که هنوز دریافت نشده بود، استفاده شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=604414
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد