۷ سال پیش

اشتغال زنان تحصیل کرده در جامعه فراهم شود

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

استاندارگیلان با بیان اینکه استخدام جوانان تحصیل کرده از برنامه های دولت است گفت: اشتغال زنان تحصیل کرده در جامعه فراهم شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبر گزاری شبستان از رشت، محمد علی نجفی، استاندار گیلان امروز (۱۷شهریور) در نشست احزاب و گروهای سیاسی استان گیلان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: حفظ کرامت انسان ها از مهمترین مقوله ها در پیشبرد اهداف جامعه است.
وی با بیان اینکه به برکت خون شهداست که ایران اسلامی اینگونه مقتدرانه ایستاده است گفت: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی رفتند تا امروز کشور ایران در جهان بدون وابستگی ودغدغه ای بدرخشد.
نجفی تصریح کرد: استخدام جوانان تحصیل کرده از مهمترین برنامه های است که همه مسئولان امر باید بدان توجه کرده و با ارائه راهکار مناسب زمینه اشتغال جوانان نخبه را فراهم کنند.
استاندار گیلان افزود: اشتغال بانوان از دیگر برنامه های مورد توجه دولت است که باید با توجه به ظرفیت های موجود اشتغال بانوان تحصیل کرده در جامعه فراهم شود.
وی اذعان کرد: مدیر، بخشدار و شهردار زن در گیلان شناسایی شده است و این نشان دهنده توانایی بالای بانوان در عرصه های مختلف است که با حمایت از این قشر می توان جذب بانوان در ادارات دولتی و بخش های مختلف اجتماعی  را فراهم کرد.
نجفی خاطرنشان کرد: بهره مندی از جوانان نخبه و توانمند در نشست شوراها از دیگر موارد مورد توجه در جذب جوانان در بخش های مختلف برنامه ریزی و مدیریتی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=665271
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد