• ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

اشتغال زنان سرپرست خانوار با صندوق ضمانت تسهیلات

اشتغال زنان سرپرست خانوار با صندوق ضمانت تسهیلات

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صندوق ضمانت تسهیلات منجر به اشتغال زنان سرپرست خانوار می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ­معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: صندوق ضمانت تسهیلات که تشکیل شده است، منجر به ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، انسیه خزعلی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون افزود: باید از اهتمام و جدیت وزیر اقتصاد برای عملیاتی شدن این امر و نیز توجه ویژه وی به بهبود معیشت زنان سرپرست خانوار قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار از آسیب‌پذیرترین اقشار هستند و در بسیاری از سفر‌های استانی شاهدیم که این زنان به دلیل نداشتن ضامن و پشتوانه‌های مالی، از تسهیلات مرتبط با زنان سرپرست خانوار محروم هستند و یا مجبور می‌شوند در برخی موارد با مراجعه به افرادی که شایسته نیستند این ضمانت را فراهم کنند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: با بیان اینکه زنان سرپرست‌خانوار عائله حکومت هستند و رئیس جمهور بر پشتیبانی از آنان تاکید دارند، این تفاهم‌نامه زمینه اشتغال این زنان را فراهم و همچنین عزت‌مندی و کرامت این بانوان را حفظ می‌کند.

خزعلی همچنین با قدردانی از همکاری معاونت تعاون وزارت کار، صندوق ضمانت و بانک رفاه جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حوزه اشتغالزایی افزود: زنان سرپرست خانوار از خوش قول‌ترین افراد در بازپس دادن وام هستند.

وی افزود: با وجود اینکه اعتبارات خوبی در این حوزه به زنان سرپرست خانوار داده شده است امیدواریم این حمایت‌ها گسترش یابند تا جامعه هدف را بتوانیم گسترش دهیم.

گفتنی است؛ تفاهم‌نامه همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف اجرای مصوبه ستاد ملی زن و خانواده با موضوع تسهیل ضمانت وام اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار امضا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2607295
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد