۷ سال پیش

اشتغال ۱۲۰۰۰ نفر در صنایع دستی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستگی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: 2 اثر شهرسوخته و بیابان لوت از سیستان و بلوچستان در فهرست آثار جهانی ثبت شده و پرونده سه اثر دیگر را برای ثبت جهانی شدن، آماده کرده‌ایم.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


کامبیز مشتاق گوهری در نشست خبری خود اظهار کرد: مرمت بناهای تاریخی در سیستان، راه‌اندازی دو پایگاه جدید در بم‌پور و کویر لوت در نصرت آباد از جمله اولویت‌های این اداره‌کل است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستگی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: با ثبت شدن بیابان لوت در فهرست آثار جهانی، تعداد آثار ثبت جهانی شده سیستان و بلوچستان به دو عدد رسید و پرونده سه اثر دیگر را نیز برای ثبت جهانی آماده کرده‌ایم.
این مسؤول ادامه داد: ثبت میراث فرهنگی و تاریخی سیستان و بلوچستان در فهرست جهانی به نوعی نگاه سیستان و بلوچستان هراسی را می‌زداید.
وی گفت: در چهار ماهه امسال 2 میلیارد و 850 میلیون دلار درآمد کشور ما از محل گردشگری بوده که سهم این استان بسیار ناچیز است.
مشتاق گوهری بیان کرد: امسال در حوزه صنایع دستی، ایجاد اشتغال برای 12 هزار نفر را پیش‌بینی کرده‌ایم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستگی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 2 هزار نفر فعال در حوزه صنایع دستی شناسایی و ثبت سامانه شده‌اند اما قطعا آمار بیشتر از این است که تلاش می‌کنیم شناسایی و نسبت به ثبت آنها در سامانه اقدام کنیم.
این مسؤول افزود: امسال بیشترین گردشگران به شهرستان‌های چابهار و هامون سفر کرده‌اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651925
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد