• ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

اضافه شدن ۲ هزار معلم به آموزش و پرورش فارس در مهرماه

اضافه شدن ۲ هزار معلم به آموزش و پرورش فارس در مهرماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان فارس

خبر 3 تیر 1401: اضافه شدن 2 هزار معلم به آموزش و پرورش فارس در مهرماه

با توجه به ظرفیت 4 هزاری دانشگاه فرهنگیان فارس، سرپرست این دانشگاه گفت: مهرماه امسال 2 هزار معلم در این استان به آموزش و پرورش اضافه می شوند.

رضامراد صحرایی در شورای آموزش و پرورش فارس که با حضور وزیر و جمعی از نماینگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: همه ما در یک ریل عادی کشور در حال فعالیت هستیم و آن ریل موازی که در یک نقطه باید به این ریل عادی بپیوندد و مطلوب ما باشد دانشگاه فرهنگیان است.

او گفت: اگر دانشگاه فرهنگیان بتواند ظرفیت کافی برای تربیت معلم در تراز مطلوب و میزان کافی برای آموزش و پرورش فراهم کند، بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش حل می شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش کلید حل مشکلات کشور است و کلید حل مشکلات آموزش و پرورش نیز معلم است، اگر معلم درست شود نه تنها آموزش و پرورش، بلکه کل مشکلات کشور نیز درست خواهد شد.

صحرایی به کلنگ زنی طرح جامع دانشگاه فرهنگیان در فارس نیز اشاره و گفت: امروز در شیراز بیش از ۷۰ درصد فضاهای رفاهی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان تخریبی است و ممکن است مجبور به تخلیه آن‌ها شویم و در اجرای این طرح ما به همراهی و کمک استانداری فارس و وزارت آموزش و پرورش امید داریم.

او در ادامه به جایگاه علمی دانشگاه فرهنگیان اشاره و گفت: دانشگاه فرهنگیان هم اکنون بیش از ۵۰ درصد رتبه‌های برتر کنکور را در خود جای داده است به نحوی که در نتایج کنکور ارشد، کمتر رشته‌ای است که یک فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در آن نباشد و در چندین رشته نیز رتبه‌های یک تا سه آن فارغ التحصیل این دانشگاه است.

صحرایی گفت: با همه این اوصاف وضعیت کنونی دانشگاه فرهنگیان خوب نیست و وزارت آموزش و پروش کنونی ، یک دانشگاه فرهنگیان زخمی تحویل گرفته و به فضل الهی تلاش می‌کنیم تا دانشگاهی سرحال تحویل دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2588139
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد