۷ سال پیش

اطلاعیه جذب سرباز معلم در زنجان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آموزش و پرورش زنجان در ۲۵ رشته تحصیلی سرباز معلم جذب می کند

جهت مشاهده اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک کنید


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این دستگاه تعلیم و تربیت برای جذب نیروی مود نیاز خود برای همه مقاطع تحصیلی در ۲۵ رشته تحصیلی سرباز معلم جذب می کند.
یعقوبعلی عبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از نیروهای مورد نیاز برای تدریس دانش آموزان از طریق سرباز معلمان تامین می شود که امسال سهمیه استان زنجان جذب ۲۵ نفر سرباز معلم است.
وی با بیان اینکه تعداد جذب نیروهای سرباز معلم هر سال برای تدریس در مدارس ثابت است، یادآورشد: بخشنامه و دستورالعمل جذب این نیروها به همه مناطق ۱۴ گانه این استان ابلاغ شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هم اکنون ثبت نام از نیروهای سرباز معلم در دست انجام است و علاقه مندان تا ۲۰ اردیبهشت فرصت ثبت نام دارند.
عبادی خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایطی که رشته آنها مرتبط با رشته های تدریسی اعلامی در بخشنامه و زمان اعزام آنها شهریور امسال خواهد بود می توانند به آموزش و پرورش مناطق و نواحی مراجعه و مدارک خود را ارائه دهند.
وی تاکید کرد: افراد ثبت نام کننده پس از بررسی و داشتن شرایط لازم به عنوان آموزگار، استادکار، هنرآموز و دبیر در مدارس متوسطه اول و دوم جذب و مشغول به تدریس خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جذب سرباز معلم در مدارس متوسطه اول و دوم به تناسب نیاز اعلام شده و در دوره ابتدایی نیز از همه رشته‌های تحصیلی خواهد بود.
عبادی اظهارکرد: جذب سرباز معلم در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس برای همه دوره‌های تحصیلی است.
وی افزود: رشته‌های مورد نیاز برای تدریس در مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه ریاضی، علوم تجربی، دینی و عربی، ادبیات فارسی، علوم اجتماعی، زبان انگلیسی، حرفه و فن و سهمیه دوره ابتدایی آموزش ابتدایی یا علوم تربیتی است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای تدریس در مقطع متوسطه دوم نیز رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، ادبیات عرب، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، زیست شناسی، ادبیات فارسی، تربیت بدنی، حسابداری، آمار، برق، کامپیوتر، الکترونیک، مکانیک، معماری، عمران، راه و ساختمان و حقوق است.
استان زنجان دارای ۱۴ منطقه آموزشی با بیش از ۱۴ هزار نیروی فرهنگی و ۱۷۵ هزارو ۷۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=589486
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد