۷ سال پیش

اعزام مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به سربازی
اطلاعات بیشتر

 

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از فراخوان مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، برای سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی خبر داد .

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست افزود: در سال جاری کلیه مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، در تاریخ شانزدهم مردادماه به دوره آموزش نظامی اعزام می شوند.
وی ادامه داد: این دسته از مشمولان به منظور گذراندن دوره آموزش نظامی می بایست با در دست داشتن برگ معرفی نامه مشمولان، راس ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ ۱۶/۰۵/ ۱۳۹۵به آموزشگاه شهید مدرس سپاه واقع در کیلومتر ۲۸ بزرگراه تهران- کرج جنب پارک جهان نما مراجعه کنند.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: کلیه مشمولان عضو هیئت علمی وزارت خانه های بهداشت، علوم وتحقیقات و فناوری ، جهاد کشاورزی ، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شاهد، با تایید ستاد کل نیروهای مسلح می توانند از این سهمیه استفاده کنند.
سرهنگ علیدوست اضافه کرد: همچنین برای افراد مذکور پس از اتمام مدت تعهد، کارت پایان خدمت صادر خواهد شد لذا ضرورت دارد تا به همین منظور دوره آموزشی را نیز سپری کنند.
وی ادامه داد: آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نگردیده اند، می توانند به نزدیک ترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار کنند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: عدم حضور این افراد در تاریخ تعیین شده به منزله غیبت محسوب شده و نسبت به لغو تعهد آنان اقدام خواهد شد.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی گفت: این افراد پس از گذراندن دوره مذکور، در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به کارگیری خواهند شد.
تمام مشمولان اوراق مربوط به اعزام از جمله برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه و کارت ملی را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=645416
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد