۷ سال پیش

اعزام ۵۲۰ نیرو به مدارس خارج از کشور تا اول مهر امسال
اطلاعات بیشتر

 

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از اعزام 520 نیرو به مدارس خارج از کشور تا مهر امسال خبر داد و گفت: برای این افراد دوره آموزشی 4 روزه برگزار کردیم.

جهت مشاهده آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


خلیل الله بابالو در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: در طول 3 سال 700 نیروی اعزامی به مدارس خارج از کشور داشتیم که 520 نفر دیگر باقی مانده اند.
وی ادامه داد: از این 520 نفر باقی مانده 170 نفر را برای صدور ویزا سازماندهی و برای آن ها 4 روز دوره آموزشی برگزار کردیم پس از اتمام دوره های آموزشی به مدارس خارج از کشور اعزام می شوند.
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور افزود: در دوره های آموزشی این افراد سعی کردیم در بخش های تخصصی و عمومی افراد را آموزش دهیم و موضوعات متنوع نیز در این دوره ها ذکر شود.
بابالو عنوان کرد: با اعزام این 170 نفر 350 نفر از نیروها برای اعزام باقی می مانند که پس از بررسی ها تا اول مهرماه به مدارس خارج از کشور اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه تا اواخر آبان ماه تمام این تعداد ذکر شده اعزام شده اند، افزود: با اعمال این موضوع فرصتی ایجاد می شود تا نفرات آنالیز شوند و برای برگزار کردن آزمون در سال آینده برنامه ریزی کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=653313
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد