۸ سال پیش

اعطای بيش از ۸.۵ ميليارد ريال تسهيلات مشاغل خانگي در رفسنجان
اطلاعات بیشتر

بيش از 8.5 ميليارد ريال تسهيلات مشاغل خانگي در رفسنجان واگذار شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


فرماندار رفسنجان گفت: سال گذشته هشت ميليارد و 540 ميليون ريال تسهيلات مشاغل خانگي به متقاضيان در رفسنجان واگذار شد.
به گزارش ايرنا حميد ملانوري روز يكشنبه در نشست كارگروه اشتغال شهرستان رفسنجان كه در محل فرمانداري برگزار شد افزود: اين اعتبارات از سوي بانك هاي صادرات و ملي با كارمزد چهار درصد در اختيار متقاضيان قرار گرفت.
وي تصريح كرد: امسال در كنار تفاهم نامه هاي سرمايه گذاري، تفاهم نامه اشتغال نيز با بخش خصوصي به امضا مي رسد.
وي گفت: اين تفاهم نامه انگيزه براي سرمايه گذاران ايجاد مي كند و در نتيجه اشتغال پايدار هم در رفسنجان پديدار خواهد شد.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: در اين راستا بحران بيكاري جوانان بهبود مي يابد و نقش كارايي اتباع بيگانه در رفسنجان كمرنگ مي شود.
وي گفت: سال گذشته 70 طرح واحدهاي توليدي مستقر در روستاهاي رفسنجان، به استان معرفي و از اين تعداد با سه طرح موافقت شد و هنوز تسهيلات براي اجراي اين طرح ها در روستاها پرداخت نشده است.
ملانوري با اشاره به اينكه اجراي طرح هاي توليدي در روستاها مي تواند از مهاجرت روستاييان جلوگيري كند افزود: تسهيلاتي كه به اين طرح ها تعلق مي گيرد بين سه تا هفت درصد سود دارد و نيز تا 10 سال مجريان طرح ها از پرداخت ماليات معاف هستند.
وي خاطرنشان كرد: همچنين بعد از بهره برداري از اين طرح ها پرداخت اقساط تسهيلات شروع مي شود.
رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان رفسنجان هم گفت: شهرستان رفسنجان رتبه دوم در جذب اعتبارات و تسهيلات مشاغل خانگي را پس از كرمان دارد.
محمد عسگري با بيان اينكه ارائه سقف تسهيلات مشاغل خانگي به متقاضيان 50 ميليون ريال است افزود: سال گذشته بيش از 8.5 ميليارد ريال اعتبارات مشاغل خانگي به رفسنجان پرداخت شد كه از اين ميزان حدود 6 ميليارد ريال توسط بانك ملي و بقيه اعتبار توسط بانك صادرات در اختيار متقاضيان قرار گرفت.
رئيس صندوق كارآفريني اميد شهرستان رفسنجان هم گفت: سال گذشته تسهيلات و اعتبارات اشتغالزايي در راستاي كارفرمايي، خوداشتغالي، قرض الحسنه ازدواج و ... به ميزان بيش از 38 ميليارد ريال به اشتغالزايي در اين شهرستان اختصاص يافت.
سيد ياسر سجادي افزود: 84 درصد اين اعتبار در قالب 32 ميليارد ريال جذب و به متقاضيان پرداخت شده است.
وي با اشاره به اينكه در زمينه كارآفريني 10 پرونده تشكيل و به متقاضيان در اين حيطه 6.8 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت شده است تصريح كرد: بيش از 17 ميليارد ريال نيز در بحث خود اشتغالي به متقاضيان پرداخت شد.
وي بيان كرد: در حوزه مشاغل خانگي نيز به 120 نفر در مجموع 6.5 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت شد و 15 پرونده نيز در رديف دريافت تسهيلات قرار گرفته اند كه به زودي به متقاضيان پرداخت مي شود.
سجادي عنوان كرد: همچنين سال گذشته تسهيلات ازدواج در قالب ازدواج سامانه، ازدواج دانشجويي و بنياد شهيد در رفسنجان به 140 نفر بيش از 4.5 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت شد.
رئيس كميته امداد امام خميني (ره) رفسنجان هم گفت: سال گذشته بالغ بر 45 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي به 440 نفر واگذار شد.
رضا امير حسيني افزود: 39 ميليارد ريال از اين اعتبارات از منابع بانكي بوده كه به متقاضيان پرداخت شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=580096
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد