۸ سال پیش

اعطای تسهیلات ویژه به نخبگان چهار محال و بختیاری
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت گسترش فعالیت‌ها و پژوهش‌های دانش‌ بنیان از اعطای تسهیلان ویژه به نخبگان در استان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و جزئیات استخدام نخبگان اینجا کلیک کنید


مجتبی بنیادیان در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد برای دانشجویان و دانش آموختگان برتر تسهیلات و جوایز ویژه‌ای در نظر بگیرد.

وی افزود: برای فارغ التحصیلان برتر پس از تأیید فعالیت‌های علمی، پژوهشی مواردی از جمله، تسهیلات ساخت و خرید مسکن، کمک هزینه سفر عمره مفرده و سایر سفرهای زیارتی، بهره‌مندی دانش‌آموختگان برتر از تسهیلات جذب در موسسه‌های علمی و کمک هزینه ازدواج در نظر گرفته شده است.

بنیادیان در ادامه گفت: بنیاد نخبگان بر اساس آیین‌نامه (شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برتر دانشگاهی)، تسهیلات ویژه‌ای را تحت عنوان (جایزه شهید احدی) برای دانش‌آموختگان برتر دانشگا‌ه‌ها برای ادامه تحصیل در دوره دکتری اعطا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموختگان حداکثر تا سه سال پس از فارغ التحصیلی می‌توانند درخواست خود را ارائه کنند، تصریح کرد: افراد متقاضی باید بیشترین امتیاز حاصل از فعالیت‌های نخبگانی در زمینه‌های آموزشی، پژوهش و فناورانه، فرهنگی و اجتماعی در دوره تحصیل مطابق آئین‌نامه‌های بنیاد نخبگان، کسب کرده باشند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان خاطرنشان کرد: بنیاد نخبگان استان بر حسب نیاز با مراکز و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اعم از پارک علم و فناوری، مراکز رشد، دستگاه‌های اجرایی، جهاد‌ دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت‌خانه‌ها و دانشگاه‌ها در ارتباط و تعامل است.

وی در پایان اظهار کرد: افرادی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند با مراجعه به وب سایت بنیاد ملی استان chb.bmn.ir ثبت نام کرده و ضمن بارگذاری اطلاعات خواسته شده، درخواست خود را اعلام کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555869
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد