۷ سال پیش

اعطای وام خود اشتغالی به فرزندان بازنشستگان سپاه
اطلاعات بیشتر

 

نماینده کانون بازنشستگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: وام های خود اشتغالی به فرزندان بازنشستگان سپاه اعطاء می شود

جهت مشاهده اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سرهنگ پاسدار صفر جعفری در مراسم محفل انس بازنشستگان سپاه خاش با اشاره به مزایایی در نظر گرفته شده برای بازنشستگان بسیج و سپاه، گفت: پرداخت وام ازدواج فرزندان، وام اشتغالزایی، سفرهای زیارتی و سیاحتی و وام های ضروری از خدماتی است که کانون بازنشستگان سپاه سلمان به پیشکسوتان سپاه ارائه می کند.
وی ادامه داد: باید از توانایی و قابلیت بازنشستگان بهره برد و اجازه ندهیم آنان احساس پوچی و حقارت کنند.
حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش با بیان اینکه تکریم بازنشستگان جزء وظایف مسئولان است، اظهار کرد: نگاه بازنشستگان بسیار موثر است و می تواند راه گشا باشد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش بابیان اینکه باید از تجربیات بازنشستگان استفاده کرد افزود: به علت تجربه فراوان بازنشستگان از جامعه راهنمایی و کمک آنان می تواند بسیاری از مسائل را حل کند.
سرهنگ ابراهیم زاده با بیان اینکه توجه به آسایش بازنشستگان یک ضرورت مهم است، تصریح کرد: ساز و کار لازم جهت بهره مندی از تجهیزات و امکانات دوره پیشکسوتی باید محیا شود و بازنشستگان باید احساس سلامت و عزت کنند که این مهم در سایه آسایش روح و روان قابل تحقق است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=643128
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد