• ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

اعلام زمان تحویل مدارک معرفی شدگان آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش

اعلام زمان تحویل مدارک معرفی شدگان آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام زمان تحویل مدارک معرفی شدگان آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ مهر ۹۶: اعلام زمان تحویل مدارک معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش

شرکت کنندگان در شغل محل‌های وزارت آموزش و پرورش باید به این نکات توجه داشته باشند:

معرفی داوطلب سه برابر ظرفیت برای بررسی مدارک و انجام استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌‌شود بلکه در گزینش نهایی با توجه به کدشغل -محل انتخابی براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن 70 درصد (70%) آزمون کتبی و 30 درصد(30%) مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت(به ترتیب نمره فضلی) پذیرش صورت خواهد گرفت.

گذراندن دوره یکساله مهارت‌آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای معرفی‌شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان، الزامی است. محل برگزاری دوره یکساله مهارت‌آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت‌آموزان مجاز نیست.

مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، بخشی از هزینه‌های مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی(خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.

داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی" را از سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی : http://www.gozinash.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش دهند.

مسئولیت‌های ناشی از خلل در استخدام افرادی که توانایی شرکت در تمام یا بخشی از دوره یکساله مهارت‌آموزی را ندارند برعهده خود شخص بوده و دانشگاه مسئولیتی در قبال معرفی‌شدگان شرایط خاص مثل باردار بودن، فرزند شیرخوار یا کوچک، بیمار نیاز به مراقبت و ... ندارد.

چنانچه معرفی‌شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت‌آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد کرد.

دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت‌آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت‌آموزان ندارد. در صورت تقاضای مهارت آموز و وجود امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط خواهد بود.

رعایت تمام شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در چهارمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی است. بنابراین از داوطلبانی که فاقد شرایط عمومی و اختصاصی آزمون بوده و بدون توجه به ضوابط اعلام شده اقدام نموده‌اند در بررسی مدارک و کنترل ضوابط از فرایند استخدام حذف خواهند شد.

داوطلبان دارای حدنصاب که در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های شغلی آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند در صورت کسب موفقیت می‌بایست به ترتیب ذیل در مراحل آزمون شرکت نمایند. بدیهی است شرکت داوطلب در مرحله بعد منوط به کسب امتیاز لازم در مقایسه با سایر داوطلبان و احراز شرایط لازم مطابق مفاد آگهی استخدامی است.

* مرحله اول: بررسی مدارک و کنترل ضوابط

*مرحله دوم: انجام مصاحبه استخدامی

* مرحله سوم: بررسی صلاحیت‌های عمومی

* مرحله چهارم: برگزاری دوره یکساله مهارت‌آموزی

* بررسی مدارک و انجام مصاحبه استخدامی از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت براساس تقویم زمانبندی شده مندرج در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام صورت خواهد گرفت. براین اساس معرفی‌شدگان جهت اطلاع دقیق از زمان و مکان بررسی مدارک و انجام مصاحبه استخدامی به سایت اداره کل آموزش و پرورش محل مورد تقاضا مراجعه کنند.

* در هنگام بررسی مدارک به همراه داشتن کلیه مدارک شخصی و تحصیلی به همراه مدارک مربوط به سهمیه پذیرفته شده (مخصوص ایثارگران و معلولین) برای معرفی شدگان این مرحله الزامی است.

جهت مشاهده سایت رسمی دبیرخانه هیات مركزی گزینش آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=857825
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k