• ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
  • 2k نظر «نمایش»

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت فرودگاه های کشور

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت فرودگاه های کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱,۰۰۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج استخدامی فرودگاه های کشور

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود

جهت دانلود دانلود نمونه سوالات استخدامی فرودگاه های کشور کلیک نمایید


خبر 26 بهمن 93: اعلام زمان گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگا‌‌ه‌‌ها

تشکیل پرونده پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگا‌‌ه‌های کشور جهت انجام مراحل گزینش سوم و چهام اسفند ماه انجام می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ به‌دنبال اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پیمانی شرکت فرودگاه‌ها٬ هسته گزینش این شرکت اسامی ۶۲ نفر را جهت انجام مراحل گزینش اعلام کرد.
بر این اساس افرادی که اسامی آنها اعلام شده است باید با در دست داشتن مدارک در ساعت و روزهای تعیین شده برای تشکیل پرونده به سالن جلسات طبقه ششم میانی شرکت فرودگاه‌ها مراجعه کنند.
مدارک شامل:
چهار قطعه عکس 4×۳
کپی و اصل آخرین مدرک تحصیلی
کپی و اصل شناسنامه(تمام صفحات)
کپی و اصل کارت ملی
کپی و اصل کارت پایان خدمت
و همچنین اسم و آدرس و شماره تماس چهار نفر معرف که حداقل 10 سال شناخت از داوطلب داشته باشند.
یادآور می‌شود٬ اسامی نیروهای قراردادی شرکت فرودگاه‌ها که در این آزمون پذیرفته شده‌اند به‌دلیل داشتن پرونده٬ ذکر نشده است.


خبر 14 بهمن 93: اعلام نتایج

تذكرات:
1-داوطلباني كه بعنوان نفرات اصلي پذيرفته شده اند، جهت ادامه فرايند استخدام به هسته گزينش شركت فرودگاههاي كشور معرفي گرديده اند و پيگيري و اقدام در خصوص ساير مراتب از سوي آن هسته انجام خواهد پذيرفت.
2- كليه فرايندهاي مربوطه در خصوص اعلام نتايج نهائي با هماهنگي و اخذ مجوز از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور انجام پذيرفته است .


خبر 13 بهمن 93: نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها فردا اعلام می‌شود
نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور فردا ۱۴ بهمن ماه اعلام می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی این شرکت را پس از طی برگزاری دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فردا اعلام می‌کند.
داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون مذکور می‌توانند از فردا سه‌شنبه مورخ ۹۳/۱۱/۱۴ با وارد کردن کد ملی در درگاه azmoon.airport.ir از نتیجه نهایی آزمون مربوطه مطلع شوند


خبر ۶ بهمن ۹۳: مصاحبه نهایی استخدامی مراقبت پرواز برگزار شد

اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی در راستای استخدام پیمانی ویژه فارغ‌التحصیلان کاردانی مراقبت پرواز برای خدمت در فرودگاه‌های محروم کشور امروز مصاحبه نهایی را برگزار کرد.
سید عبدالمجید روح‌الامینی مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی در گفتگو با پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور با اعلام اینکه پس از برگزاری آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور، به‌طور مجدد مجوزی دیگر از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به‌منظور جذب ۳۰ کاردان مراقبت پرواز دریافت کردیم، گفت: این آزمون برای جذب ۳۰ نفر از فارغ‌التحصیلان رشته مراقبت پرواز در تاریخ ۲۴ دی ماه برگزار شد.
بنابر این گزارش؛ در پی برگزاری آزمون استخدام پیمانی ویژه فارغ‌التحصیلان کاردانی مراقبت پرواز برای خدمت در فرودگاه‌های مناطق محروم، با توجه به هماهنگی به‌عمل آمده با اداره‌‌کل مراقبت پرواز٬ مصاحبه تخصصی از داوطلبان در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه و اول و چهارم بهمن ماه در محل سالن اجتماعات شرکت شرکت فرودگاه‌های کشور به‌عمل آمد.
به گفته روح الامینی؛ ۹۰ نفر برای این آزمون شرکت کرده بودند که پس از انجام این مصاحبه، افراد با کسب ۵۰ درصد نمره امتحان کتبی تخصصی و ۵۰ درصد نمره مصاحبه حضوری به استخدام اداره‌کل مراقبت پرواز در می‌آیند.
مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی ادامه داد: نفرات اول تا سی‌ام که بیشترین امتیاز را به دست بیاورند، جهت خدمت در فرودگاه‌های محروم جذب خواهند شد.
وی تصریح کرد: تمامی سوالات مصاحبه و آزمون توسط اداره‌کل مراقبت پرواز تهیه و به اداره کل آموزش و توسعه نیروی انسانی اعلام شده بود.
روح‌الامینی در پایان گفت: درصدد هستیم تا قبل از ۱۵ بهمن ماه نتایج نهایی آزمون را اعلام کنیم./خ


خبر  13 دی 93:

پيرو اطلاعيه‌هاي قبلي در خصوص آزمون استخدام پيماني اعلام مي‌دارد: نتايج نهایي پذيرفته‌شدگان شركت‌كننده در مصاحبه تخصصي به معاونت محترم توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور ارسال گرديده است. بديهي است پس از تائيد نتايج از سوي معاونت مذكور مراتب روي پورتال شركت فرودگاه‌هاي كشور قرار مي‌گيرد.


اخبار به نقل از شما:
اولین و مهمترین اخبار و گزارشات از حضور دوستان در مراحل مصاحبه را لحظه به لحظه در همین قسمت دنبال کنید (اطلاعات مربوطه ی کارجویان به مرور زمان در همین قسمت اضافه خواهد شد) :

کاربری : مهندس آی تی ارسال : ۹۳/۰۹/۰۴ ساعت ارسال : ۲۱:۱۴ کد دیدگاه : 198178
سلام به همه دوستای گلم. منم اومدم تجربه مصاحبه امروز رو در اختیارتون بذارم. البته خرجش یه دعا واسه قبول شدنه منه. گفته باشم هرکی دعا نکنه من قبول شم و این پستو بخونه من حلالش نمی کنم چون حق کپی رایت رو رعایت نکرده
اول که همونطور که دوستان گفتن آزمون هوش بود که ۳۵دقیقه زمان داشت و از این شکل ها بود که باید جایگزین می کردی. بعد آزمون روانشناسی بود که ۲۰دقیقه زمان می برد. این آزمون ها از همه گرفته می شد. از ساعت ۹ هم مصاحبه های تخصصی شروع می شد. سوال احکام و سیاسی که من نگرانش بودم توی مصاحبه نبود و تنها سوالات تخصصی مربوط به هر رشته بود. البته خیلی تخصصی تر و عملی تر از اونچه که انتظارش رو داشتم.
از من که سوال زبانی نپرسیدن اما به نظرم از گروه مدیریت که اون ها هم امروز آزمون داشتن پرسیده بودن.
بعد از مصاحبه تخصصی هم میرید واسه مصاحبه روانشناسی پیش یه دکتر روانشناس. اون هم همونطور که دوستمون گفت اینکه ۵تا کلمه بگه بعد ذهنتون رو درگیر کنه و بعد بخواد کلمات رو تکرار کنید از همه می پرسید. سوالات دیگه هم به تناسب وجود داشت
ضمن اینکه بعضی ها قبل ۱۲کارشون تموم میشه و میرن خونه. از ۱۲تا ۱ وقت ناهار و نمازه و بعد مصاحبه رو دوباره شروع می کنن که تا ۴ ممکنه طول بکشه. کار من حدود ۲ و نیم بود که تموم شد.
مدرک هم ازتون اصل کارت ملی و شناسنامه و اصل مدرک تحصیلیتون رو میخوان. یه پوشه اونجا هست که شامل مدارکیه که براشون پست کردید. این مدارک رو با اون ها تطبیق می دن
همین دیگه. برای همتون آرزوی موفقیت می کنم. شما ها هم واسه من دعا کنید. هرکسی یه ایشالله قبول شی بگه کفایت می کنه

کاربری : محمد ارسال : ۹۳/۰۹/۰۲ ساعت ارسال : ۰۰:۳۸ کد دیدگاه : 195058
سلام
من امروز مصاحبه دادم ولی بهتون اطلاعات نمیدم
.شوخی کردم
اول تو سالن یه قسمتی هست برای تطبیق مدارک که اصل و کپی مدارکی رو که فرستادین رو چک میکنن.
حدود هشت صبح آزمون تست هوش گرفتن از همون شکلا که احتمالا همه میدونن بعدشم تست هوش هیجانی که یسری سوال که میخوان ببینن چجور شخصیتی دارید.
حدود نه پنج شیش تا تیم که دونفره هستن سوالای مختلف میپرسن که با توجه به رشتتون باید به اون گروه مراجعه کنید که صداتون میکنن به ترتیب لیستشون و تا چهار بعد از ظهر ادامه داره که یکسریا قبل ظهر کارشون انجام میشه و یکسریا بعد ظهر.
سوالا دو بخشه تخصصی و عمومی که عمومیا مثل زبان که میگن یه بیوگرافی از خودت بگو و یه مطلب حدود چهار خطی میدن که سوالایی بصورت صحیح غلط آخرش هست که باید جواب بدین.
از کامپیوتر پرسیدن مثل اکسل واکسس که چی بلدی
در مورد ساختار شرکت فرودگاهها پرسیدن و من چون رشتم الکترونیک بود سوالات تخصصی مثل قطعه شناسی و تست قطعه و اینجور چیزا پرسیدن.
آخرشم میرید پیش دکتر روانشناس که برای من پنج تا کلمه خوند و گفت حفظشون کن (تلفن نظم لپ تاپ زیره جو) بعدش گفت از صد هفتا هفتا کم کن به سی که رسید گفت اون کلمات رو برام میخونی.
یک و نیم برابر پذیرفته شدگان این مرحله میرن برا گزینش.
و من اللّه توفیق.


زمان و مکان برگزاری مصاحبه استخدامی فرودگاه های کشور:

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۱ آبان ماه درخصوص زمان و مکان برگزاری مصاحبه تخصصی اعلام می‌دارد: مصاحبه از تاریخ یکم آذر ماه طبق برنامه زمانی اعلام شده هر داوطلب برگزار خواهد شد.لذا داوطلبانی که مجاز به ورود به مرحله مصاحبه تخصصی شده‌اند صرفاً می‌بایست در روز و تاریخ تعیین شده رأس ساعت ۷ صبح به آدرس تهران، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، خیابان پرواز، سالن اجتماعات شرکت فرودگاه‌های کشور مراجعه کنند.شایان ذکر است؛ انجام مصاحبه تخصصی داوطلبین مجاز به منزله استخدام افراد تلقی نمی‌شود و سایر فرآیندهای بعدی استخدام از طریق سایت به اطلاع عموم خواهد رسید.


خبر 20 آبان 93:

تذکرات عمومی
1- حضوركليه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه تخصصي راس ساعت مقرر (7صبح ) در تاريخ هاي تعيين شده به نشاني ذيل جهت سير مراحل اداري الزامي مي باشد
1-1- تهران ، فرودگاه بين المللي مهرآباد،خيابان پرواز ،تقاطع خيابان بسيج ، ساختمان شماره دو شركت فرودگاههاي كشور
2- عدم حضور داوطلبين در زمانهاي مورد نظر به منظور انجام مصاحبه تخصصي به منزله انصراف از طي مراحل استخدام تلقي شده و برابر مقررات رفتار خواهد شد
3- داوطلبان مي بايست در هنگام مراجعه جهت مصاحبه اصل مدارك (تحصيلي ، كارت پايان خدمت ،كارت ملي ) را بهمراه داشته باشند
1-3- داوطلباني كه با هماهنگي اداره كل آموزش و توسعه نيروي انساني تعهد نموده اند نسبت به ارائه مدرك تحصيلي و كارت پايان خدمت در مهلت مقرر اقدام نمايند ،نياز به ارائه اصل مدارك مذكور در زمان مصاحبه نمي باشند
2-3- در صورت نداشتن اصل مدارك مزبور ،حضور داوطلب در روز مصاحبه الزامي مي باشد
4- داوطلباني كه نتايج نهايي ايشان در دست بررسي مي باشد .در مرحله دوم به مصاحبه دعوت خواهند شد
5- جهت آگاهي داوطلبان محترمي كه به علت عدم تطابق مدارك ارسالي با شرايط و ضوابط مندرج در آگهي استخدام پيماني مجاز به ورود به مرحله مصاحبه تخصصي نگرديده اند؛ اعلام مي گردد: كليه فرآيندهاي صورت گرفته با تائيد و مجوز معاونت محترم توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور انجام پذيرفته است.
تذكرات اختصاصي
1- كليه داوطلبان مجاز در رشته شغلي ايمني زميني هواپيما مي بايست به منظور انجام تست آمادگي جسماني
1-1- نسبت به اخذ تاييديه پزشكي ( مبني بر نداشتن منعي براي انجام تست ورزش ) از مراكز درماني اقدام نموده و در هنگام مصاحبه تخصصي الزاماً ارائه نمايند. همراه داشتن لباس و كفش ورزشي جهت انجام تست آمادگي جسماني الزامي مي باشد
2-كليه داوطلبان مجاز در رشته شغلي ايمني زميني هواپيما ؛ مي بايست نسبت به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي اعم از پايه يك يا پايه دو در روز مصاحبه اقدام نمايند.


خبر 5 آبان 93:  آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها

نتایج بررسی مدارک داوطلبان مجاز آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور به‌زودی اعلام می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ پيرو اطلاعيه اعلام نتايج اوليه آزمون استخدام پيماني اين شركت و با توجه به ارسال مدارك درخواستي توسط داوطلبان (مجاز)، اطلاعات مورد نظر جهت اعلام نظر و تائيد به معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور ارسال شده است.
بديهي است پس از وصول پاسخ از معاونت مذكور نتايج نهایي جهت انجام مصاحبه تخصصي از طريق درگاه azmoon.airport.irبه اطلاع نامبردگان خواهد رسید.


خبر 10 شهریور 93: 18 شهریور آخرین مهلت داوطلبان مجاز آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها

زمان ارسال مدارک داوطلبان مجاز شرکت‌کننده در آزمون استخدام پيماني شرکت فرودگاه‌ها تمدید شد.
براساس اعلام اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی مهلت ارسال مدارک داوطلبان مجاز شرکت‌کننده در آزمون استخدام پيماني شرکت فرودگاه‌ها تا پایان وقت اداری 18 شهریور ماه تمدید شد.
تاريخ اعلام شده به هيچ وجه قابل تمديد نیست و بر این اساس، عدم ارسال مدارك مورد نظر در مهلت مقرر، به‌منزله انصراف داوطلب از انجام فرآيندهاي استخدام پيماني تلقي شده و برابر مقررات اقدام خواهد شد.


خبر 21 مرداد 93: اطلاعيه جدید آزمون استخدام پيماني شرکت فرودگاه‌های کشور
شرکت فرودگاه‌های کشور با توجه به پيگيرهاي متقاضيان شركت‌كننده در آزمون استخدام پيماني اين شركت مواردی را جهت اطلاع‌رسانی اعلام می‌دارد.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ براساس اعلام اداره‌کل آموزش و توسعه نیروی انسانی، نتايج اعلام شده در خصوص متقاضياني كه مجاز اعلام شده‌اند؛ قطعي نبوده و پس از ارسال مدارك در مهلت مقرر (11/6/93) و تطبيق آن با شرايط مندرج در آگهي، اسامي نهایي پذيرفته‌شدگان(نامبردگان مجاز) پس از تائيد معاونت محترم توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور جهت انجام اقدامات بعدي اعلام مي‌شود.
همچنین با توجه به اتمام مهلت ارسال اعتراض داوطلبان به نتايج اعلام شده تا تاريخ 20/5/93 و همچنين ارسال درخواست‌هاي ذيربط به سازمان سنجش آموزش كشور جهت بررسي و اعلام پاسخ، لذا من‌بعد درخواست‌هاي اعتراض به شركت فرودگاه‌هاي كشور ارسال نشود.


ایران استخدام: قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور: (نکته در خصوص ارائه ی گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارتهای عمومی فنآوری اطلاعات)

افرادی که حد نصاب 60% آزمون (توانمندی های عمومی) را کسب نموده اند و پس از اعمال نمرات تخصصی به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شوند، باید حداکثر ظرف سه ماه از زمان اعلام نتیجه آزمون، گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارتهای عمومی فنآوری اطلاعات را ارائه نمایند. در صورت عدم ارائه مدارک مذکور در مدت تعیین شده افراد ذخیره جایگزین خواهند شد. در مواردی که استخدام و جذب بعد از آزمون اولیه منوط به انجام مصاحبه تخصصی و آزمون عملی باشد پس از ارایه گواهی نامه مذکور و حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه اولیه مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی به عمل می آید.
کسانی که فاقد گواهی نامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشند موظفند در یکی از مراکز تعیین شده که در بخش «اعتبار سنجی موسسات آموزشی» با عنوان «موسسات تعیین صلاحیت شده» سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با آدرس www.Smtc.ac.ir قابل مشاهده می باشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهی نامه مذکور را ارایه نمایند.


خبر 14 مرداد 93: نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها

متقاضياني كه به نتايج خود اعتراض دارند مي‌توانند حداكثر تا تاريخ 20/5/93 درخواست بررسي نتايج خود را به‌صورت مكتوب ارائه دهند.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ پيرو اطلاعيه اعلام نتايج آزمون استخدام پيماني شركت فرودگاه‌ها به اطلاع مي‌رساند متقاضياني كه به نتايج خود اعتراض دارند مي‌توانند حداكثر تا تاريخ 20/5/93 درخواست بررسي نتايج خود را به‌صورت مكتوب ارائه دهند.
بر این اساس متقاضیان می‌توانند با قيد كد ملي و شماره داوطلبي و آدرس پستي به شماره تلفن 02163148306 (اداره‌كل آموزش و توسعه نيروي انساني-اداره جذب نيروي انساني و بازنشستگي) فاكس يا به آدرس: تهران فرودگاه بين‌المللي مهرآباد، بلوار معراج ساختمان مركزي شركت فرودگاه‌هاي كشور كدپستي 13878353518 صندوق پستي 134451558(اداره‌كل آموزش و توسعه نيروي انساني ) ارسال کنند.
گفتنی است؛ مراتب پس از بررسي توسط سازمان سنجش آموزش كشور (برگزار كننده آزمون ذيربط ) به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد.


اطلاعیه شماره 2 ایران استخدام:

توجه: مشکل صفحه ی اعلام نتایج رفع گردیده است و شما میتوانید آز آدرس زیر نتیجه ی آزمون خود را مشاهده نمایید:

تذکر مهم: کد ملی وارد شده صرفا میبایست مطابق با اطلاعات ثبت شده متقاضی در فرم ثبت نام سایت سنجش باشد

اطلاعیه شماره 1 ایران استخدام:
با وجود انتشار خبر رسمی اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور، به نظر میرسد در حال حاضر دسترسی برای داوطلبان جهت مشاهده ی نتیجه ی آزمون خود فعال نشده است. به مانند همیشه سعی ما بر این خواهد بود تا آخرین اخبار مربوطه را در همین زمینه خدمت شما اطلاع رسانی نماییم.
با آرزوی موفقیت - ایران استخدام


خبر 12 مرداد 93: نتايج اولیه آزمون استخدام پيماني شرکت فرودگاه‌ها در روز 12 مرداد 93 اعلام شد
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به آدرس Azmoon.airport.ir از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند.
بر این اساس وضعیت شركت‌كنندگان در آزمون ذيربط به صورت مجاز(قبول) و غير مجاز(عدم قبول) تعريف شده است.
شركت كنندگان مجاز مي‌بايست حداكثر تا تاريخ 11/6/93 مدارك مورد نياز ذيل را جهت بررسي و تطبيق با مفاد شرايط مندرج در آگهي استخدامي به این شركت به آدرس: تهران- فرودگاه بين‌المللي مهرآباد، بلوار معراج، ساختمان مركزي شركت فرودگاه‌هاي كشور كدپستي 1387835318 صندوق پستي 1558-13445 (اداره‌كل آموزش و توسعه نيروي انساني – اداره جذب نيروي انساني و بازنشستگي) به صورت پست پيشتاز ارسال کنند.
گفتنی است؛ نتيجه نهایي و قطعي پذيرفته‌شدگان پس از بررسي و تائيد معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور جهت انجام مصاحبه تخصصي اعلام می‌شود.
یادآور می‌شود مدارک مورد نیاز برای ارسال شامل موارد ذیل می‌شود:
- سه قطعه عكس 4*3 پرسنلي زمينه سفيد (پشت نويسي شده)
-تصوير آخرين مدرك تحصيلي
-تصوير كارت ملي
-تصوير تمام صفحات شناسنامه
-تصوير كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي و يا معافيت دائم غير پزشكي (ويژه برادران)، تاريخ پايان خدمت يا معافيت بايد قبل از تاريخ آخرين مهلت ارسال مدارك باشد.
-مدارك دال بر ايثارگري و معلوليت(معلولين عادي با ارائه گواهي از سازمان بهزيستي و حسب مورد از مراجع ذيربط)
-مدارك دال بر بومي بودن (برابر با توضيحات مندرج در آگهي)
-تصوير گواهينامه معتبر در خصوص زبان انگليسي عمومي و مهارت‌هاي عمومي فن‌آوري اطلاعات(مهارت‌هاي هفتگانه ICDL(1 ,2) از مراكز معتبر تعيين صلاحيت شده.
تذكر 1: در صورت نقص و مغايرت مدارك ارسالي با شرايط مندرج آگهي استخدامي، قبولي فرد پذيرفته شده كان لم يكن تلقي مي‌شود.
تذكر 2:مسئوليت ناشي از صحت و سقم مدارك ارسالي بر عهده متقاضي بوده و چنانچه در هريك از مراحل استخدامي خلاف اين موضوع محرز شود، فرد ياد شده از انجام مراحل بعدي استخدام محروم خواهد شد.
تذكر 3: مهلت ارسال مدارك به هيچ‌وجه قابل تمديد نخواهد بود.


خبر 5 مرداد 93: (نتايج آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌ها به‌زودی اعلام می‌شود):

نتايج اوليه آزمون استخدام پیمانی شرکت فرودگاه‌های کشور به زودی روی پرتال این شرکت به نشانی WWW.AIRPORT.IR قرار می‌گیرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ نتايج اوليه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها از سوي سازمان سنجش آموزش كشور واصل و جهت تائيد به معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور ارسال شده است.
بر این اساس به اطلاع می‌رساند؛ اعلام نتايج اوليه پس از تائيد معاونت مذكور از طريق سايت شركت فرودگاه‌هاي كشور به نشاني www.airport.ir به اطلاع كليه شركت‌كنندگان خواهد رسيد.
گفتنی است؛ كليه داوطلبان تا قبل از اعلام نتايج اوليه از طريق سايت ياد شده، از مراجعه و تماس با اداره كل آموزش و توسعه نيروي انساني خودداري کنند.


خبر 4 مرداد 93: (پیگیری در رابطه با اعلام نتایج توسط سایت ایران استخدام):
طبق قول چند روزه ی ما به دوستان در بخش نظرات جهت پیگیری اعلام نتایج شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور، امروز تماسی از سمت سایت ایران استخدام با مسئول مربوطه در این رابطه گرفته شد.
طبق گفته ی این مسئول در جواب به سوال سایت ایران استخدام، بدقولی در اعلام نتایج از سمت سازمان برگزار کننده ی آزمون بوده است و طبق قولی که سازمان برگزار کننده داده بودند بنا بر اعلام نتایج در روز چهارشنبه ی هفته ی پیش بوده است که فعلاً صورت نگرفته است. مسئول مربوطه در جواب به سوال ما در رابطه با زمان دقیق اعلام نتایج، پاسخ "احتمالاً در هفته ی جاری نتایج اعلام خواهد شد" را دادند.
لطفاً توجه نمایید که مسئول پاسخگو در رابطه با این زمان تقریبی از کلمه ی احتمالاً استفاده کرده اند. اخبار تکمیلی در همین قسمت اطلاع رسانی خواهند شد.
با آرزوی موفقیت، مدیریت ایران استخدام


خبر تیرماه 93: (اعلام نتایج استخدامی فرودگاه های کشور تا پایان تیرماه):
نتایج آزمون تیر ماه اعلام و قبول‌شدگان پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه در نیمه دوم سال در شرکت فرودگاه‌ها مشغول به کار خواهند شد. همچنین براساس آگهی منتشر شده؛ ۲۶۲ نفر جذب فرودگاه‌ها خواهند شد که براساس ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه ۲۵ درصد از سهمیه معادل ۷۱ نفر متعلق به فرزندان شهدا است. یادآور می‌شود؛ در آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌ها پنج هزار و ۲۳۴ نفر از بانوان و ۱۱ هزار و ۲۰۶ نفر از آقایان ثبت‌‌نام کرده‌ بودند.


خبر خرداد 93 (آزمون استخدامی فرودگاه های کشور برگزار شد):
آزمون استخدامی فرودگاه های کشور به صورت سراسری در صبح روز جمعه مورخ ۱۶/۳/۹۳ برگزار شد، تا اعلام نتایج آزمون استخدامی فرودگاه های کشور در همین صفحه با ما همراه شوید.


تمامی اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور در همین پست اطلاع رسانی خواهد شد.

شما کاربران گرامی میتوانید با بیان نظرات خود در همین صفحه با ما همراه شوید.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=79419
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 2k