۷ سال پیش

اعلام نتایج اولیه دومین آزمون استخدامی فراگیر در ساعت ۲۲ امشب
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

رمان اعلام نتایج دومین آزمون استخدامی فراگیر

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه دومین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستگاه های اجرایی در ساعت ۲۲ امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه خبر داد.
دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج اولیه دومین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستگاه های اجرایی کشور برای کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور به صورت کارنامه تنظیم شده است.
وی افزود: کارنامه داوطلبان از ساعت ۲۲ امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند برای مشاهده و پرینت کارنامه خود شماره پرونده، شماره داوطلبی، اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام خود را وارد کرده و پرینت آن را تهیه کنند.
وی یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه در ردیف چند برابر پذیرش هر یک از دستگاه های اجرایی قرار گرفته اند ضرورت دارد بر اساس جداول زمان بندی مربوط به هر یک از دستگاه های احرایی به شرح مندرج در اطلاعیه برای تحویل مدارک و مستندات مورد نیاز و طی سایر مراحل پذیرش دستگاه اجرایی مراجعه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: عدم مراجعه داوطلب در تاریخ مقرر به منزله انصراف از مرحله پذیرش است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=598502
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد