• ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی در هفته آینده

اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی در هفته آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی هفته آینده اعلام می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج نهایی سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی هفته آینده اعلام می شود.

دکتر محمدمهدی نوروز شمسی - رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۱ در ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ در ۱۷ حوزه دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از آزمون دستیاری دندانپزشکی تعداد یک هزار و ۸۵۱ نفر شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و ۱۶۲ نفر زن و تعداد ۶۸۹ نفر مرد هستند. این آزمون برای رشته های تخصصی دندانپزشکی برگزار شد.

نوروز شمسی تاکید کرد: نتایج اولیه و اسامی واجدان شرایط پذیرش (احراز حداقل ۵۰ درصد نمره خام آزمون)، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و در حال حاضر نیز مراحل شفاهی و آزمون عملی این داوطلبان در حال طی شدن است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی پس از برگزاری مراحل شفاهی آزمون در هفته آینده اعلام خواهد شد.

رشته های امتحانی این دوره از آزمون شامل پروتزهای دندانی، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، ارتودانتیکس، اندودانتیکس، پریودانتیکس، بیماری های دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت است.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2635141
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد