۸ سال پیش

اعمال«فوق‌العاده ویژه» آموزش وپرورشی‌ها از اول فروردین
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعمال فوق‌العاده ویژه برای حقوق پرسنل این وزارتخانه از اول فروردین امسال خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبه‌ای که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه کرده است، این بند را از اول فروردین برای پرسنل خود در تمام استان‌ها اجرا می‌کنیم.
وی افزود: درصد افزایش حقوق پرسنل بسته به عوامل مختلفی چون حقوقی که دریافت می‌کنند متفاوت است، اما در مجموع برای تامین اعتبارات مربوط با مشکل مواجه نیستیم و برآوردهای لازم انجام شده است.
به گزارش ایسنا، وی در بهمن سال گذشته به ایسنا گفته بود که به جد به دنبال اجرایی کردن بند د ماده 68 هستیم. بند د ماده 68 فوق‌العاده ویژه است که دولت بخشنامه کرده و باید برای 25 درصد مشاغل‌مان که به تصویب شورای توسعه می‌رسد اجرایی شود.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در قانون گفته شده به 25 درصد مشاغل، فوق‌العاده ویژه تا سقف 50 درصد حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر اضافه شود، عنوان کرده بود: در مصوبه دولت فوق‌العاده ویژه تا 30 درصد تعیین شده که اگر سازمان مدیریت آن را به ما ابلاغ کند، برای پرسنل آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد و البته میزان این فوق‌العاده در افراد متفاوت است و شخصی که سابقه کاری بیشتری داشته باشد، مشمول افزایش بیشتری خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=574204
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد