• ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

اعمال رتبه‌ بندی معلمان از ۳۱ شهریور سال گذشته

اعمال رتبه‌ بندی معلمان از ۳۱ شهریور سال گذشته

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اختصاص بودجه 38 میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش گفت: سرانجام این وعده 10 ساله به تصویب رسید و اعمال رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 1400 با اختصاص بودجه 38 میلیاردی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای نوری در ارتباط تصویری با خبر ۲۱ درباره آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان و اینکه از چه زمانی آغاز و شامل چه کسانی می‌شود افزود:
با همگرایی که بین دولت، مجلس و شورای نگهبان بود این وعده ۱۰ ساله به تحقق پیوست و امروز دوازدهم تیر، شاهد تصویب و امضای این آیین نامه بودیم.
وی با بیان اینکه ارزیابی حرفه‌ای از معلمان به عمل خواهد آمد ادامه داد:مشمولان این آیین نامه همکاران فرهنگی هستند و در این آیین نامه محدودیت‌هایی برای افراد مامور، افرادی که در مرخصی بدون حقوق به سر می‌برند و افرادی که کد استخدامی ندارند وجود دارد، معلمان ما باید صلاحیت‌ها و شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای آن‌ها احصاء شود علاوه بر این امتیازات تجربه هم اضافه خواهد شد، کف امتیازات ۴۸۰ خواهد بود و برای استاد معلم حدود ۹۰۰ امتیاز در نظر گرفتیم، مشمولانی که نصاب را نیاورند برای این که از مزایای این قانون محروم نشوند در رتبه اول یعنی آموزشیار معلم قرار می‌گیرند تا یک سال فرصت داشته باشند اطلاعات لازم را برای رتبه‌هایی که استحقاق آن را دارند بدست بیاورند.
وی تصریح کرد: بودجه‌ای که برای اجرای رتبه بندی در نظر گرفته شد ۳۸ هزار میلیارد تومان است که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود و معوقات هم پرداخت خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: علی رغم افزایش فعالیت‌های تابستانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۲ سال گذشته کار رتبه بندی را با دقت و زودتر انجام خواهیم داد.
وی افزود: این آیین نامه اکنون وارد آموزش و پرورش شده است و معلمان نگران زمان صدور احکام نباشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2594209
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد