- ۱۴۰۴/۰۶/۱۱
- 0 نظر «نمایش»
اعمال سوابق تدریس در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قانونی است
اعمال سوابق تدریس در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قانونی است
- بروزرسانی:
- دیدگاه: 0 (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
اعمال حداکثر ۵ سال سابقه تدریس در امتیازدهی آزمون
سخنگوی وزارت آموزشوپرورش، تأثیر سوابق تدریس و تأهل و فرزند در آزمون استخدامی این وزارتخانه را بر اساس قانون عنوان کرد.
علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزشوپرورش درباره گلایه جمعی از داوطلبان آزمون استخدامی نسبت به تأثیر سوابق تدریس و تأهل و فرزند در آزمون استخدامی این وزارتخانه اظهار کرد: آموزشوپرورش مجری قانون است و بر اساس قانون فعالیت میکند.
وی ادامه داد: بر اساس بند (د) ماده ۸۹ قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، افرادی که در امور آموزشی و پرورشی با واحدهای دولتی و غیردولتی با تأیید وزارت آموزشوپرورش همکاری نمودهاند به ازای یک سال سابقه تمام وقت (۲۴ ساعت در هفته) ضریب ۱.۱ برای نمره مکتسبه آن ها در این آزمون محاسبه شده و بهازای حذف هر سال سابقه بیشتر نیز حداکثر تا ۵ سال سابقه این ضریب به میزان یک دهم افزایش مییابد.
فرهادی افزود: موضوع امتیاز تأهل و فرزند هم بر اساس ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که به ازای تأهل، یک سال و داشتن هر فرزند، یک سال به سقف محدوده سنی داوطلب اضافه میشود. سنوات قابل افزایش برای تأهل و داشتن فرزند موضوع این ماده، حداکثر ۵ سال است همچنین به ازای تأهل و نیز هر فرزند ۲ درصد مجموعاً حداکثر تا ۱۰ درصد
به امتیاز هر فرد اضافه میشود.
ورود به صفحه استخدام آموزش و پرورش
منبع: خبرگزاری قدس آنلاین
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.