۷ سال پیش

اعمال معافیت از خدمت سربازی فرزندان معلول و مددجوی بهزیستی فریدونکنار
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس اداره بهزیستی فریدونکنار از اعمال معافیت از خدمت سربازی فرزندان معلول و مددجو به تعداد ۱۷ نفر خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، بهرام شریفی امشب در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای مدافع حرم، گفت: پرداخت هزینه سهم کارفرمایی و خویش‌فرمایی معلولان و مددجویان اشتغال‌یافته به تعداد ۱۱۱ نفر به مبلغ حدود ۱۱۰ میلیون تومان از جمله عملکرد اداره بهزیستی فریدونکنار بوده است.
وی افزود: بیمه زنان سرپرست خانوار به تعداد ۲۴۳ نفر به مبلغ حدود ۱۱۹ میلیون تومان پرداخت شده است.
رئیس اداره بهزیستی فریدونکنار ادامه داد: توزیع سبد غذایی در ماه مبارک رمضان به تعداد یک‌هزار و ۲۶۰ سبد به ارزش حدود ۱۳ میلیون تومان و معافیت از خدمت سربازی فرزندان معلول و مددجو به تعداد ۱۷ نفر را نیز داشتیم.
این مسؤول از پرداخت کمک بلاعوض برای تهیه جهیزیه به تعداد ۲۱ نفر به مبلغ ۵ میلیون تومان و بهره‌مندی معتادین خودمعرف از مراکز درمانی دارویی و غیردارویی به تعداد ۴ هزار و ۲۶۰ نفر در فریدونکنار خبر داد.
شریفی تصریح کرد: صدور یاری‌برگ به مبلغ ۱۸ میلیون تومان، اجرای برنامه تنبلی چشم به تعداد ۷ هزار و ۲۰۰ نفر و شنوایی‌سنجی به تعداد ۵۰۰ نفر برای کودکان تازه متولد شده تا ۶ سال در سطح شهرستان محقق شده است.
وی از اجرای کارگاه های پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، آموزش پیش از ازدواج و پیشگیری از معلولیت به تعداد ۱۰۳ کارگاه خبر داد و بیان کرد: معافیت مددجویان و معلولان تحت پوشش اداره بهزیستی فریدونکنار از انشعاب آب، برق و گاز به تعداد ۸۷ نفر از دیگر عملکرد این نهاد بوده است.
رئیس اداره بهزیستی فریدونکنار گفت: شماره حساب مشارکت مردمی برای کمک به مددجویان و معلولین در بانک ملی ۲۱۷۳۴۵۵۱۴۳۰۰۰ است که برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به نیازمندان به یاری و کمک خیران و مردم نیازمندیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=659801
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد