• ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

افتتاح ۲۳ طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی در زنجان

افتتاح ۲۳ طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی در زنجان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ایجاد 139 شغل برای مددجویان بهزیستی در استان زنجان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت:با توجه به اینکه در هفته بهزیستی هستیم، درسراسر استان زنجان 23 طرح جدید برای اشتغال مددجویان بهزیستی فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز زنجان؛ سلمان حسینی، مدیر کل بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۲۳ طرح اشتغال زایی در هفته بهزیستی در سراسر استان خبر داد و گفت: اشتغال پایدار بیش از صدور وام و حمایت‌های جانبی نیازمند آموزش موثر، مهارت آموزشی، آشنایی با روش‌های کسب و کار، درامد زایی و شناخت بازار است. ۲۳ طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی زنجان افتتاح شد

حسینی در حاشیه افتتاح ۲۳ طرح اشتغال مددجویان بهزیستی استان زنجان اظهار کرد: طبق قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت، افراد معلول در صورت اشتغال (کارآفرینی) یا پرداخت بیمه (خویش فرمایی) می‌توانند بدون محدودیت تا موعد بازنشستگی از خدمات بیمه‌ای بهزیستی بهر‌مند شوند.

وی با بیان اینکه سالانه بودجه‌ای برای اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان اختصاص می‌یابد که به مددجویان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری ۱۳۹ شغل و در سال گذشته ۶۷۵ برای مددجویان ایجاد شده است.

حسینی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال کارفرمایی بهزیستی برای کارفرمایانی که زمینه اشتغال جامعه هدف بهزیستی را فراهم نمایند در ازای به کارگیری هر مددجو یک میلیارد ریال است، تصریح کرد: سقف دریافت تسهیلات تا ۲۰ میلیارد ریال برای حداکثر ۲۰ نفر مددجو است.

مدیرکل بهزیستی یادآور شد: پرداخت همزمان تسهیلات بانکی و مشوق‌های اشتغال در صورتی که موجب پایداری اشتغال مددجویان بهزیستی گردد با تشخیص کمیته اشتغال و بر اساس اعتبارات ابلاغی امکانپذیر و مبلغ تسهیلات پرداختی به نسبت نوع طرح اشتغال متفاوت است.

وی در زمینه افتتاح طرح‌های اشتغالزایی در هفته بهزیستی افزود: این طرح‌ها شامل تولیدی پوشاک، آهنگری سنتی، کابینت سازی، خرده فروشی، دامداری و... است که با هزینه‌ای نزدیک به یک میلیارد تومان ایجاد شده است.

حسینی با تاکید بر نقش موسسات خیریه در گسترش فرهنگ اشتغال و ایجاد توانمندی در مددجویان گفت:پذیرش افرادی که قابلیت آموزش و کارآفرینی دارند همچون زنان بی‌سرپرست و خودسرپرست، معلولین جویای کار قابل بازتوان، فرزندان ترخیصی و خانوار‌های سرپرست تحت پوشش، تامین هزینه‌های جاری و لازم گروه‌های هدف تا رسیدن به مرحله کارآفرینی و خودکفایی، ارائه راهکار‌های مناسب، تعاون و کمک به بخش‌های دولتی و خصوصی در روان‌سازی فعالیت‌های کارآفرینان از مواردی است که موسسات خیریه می‌توانند انجام دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2601451
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد