۷ سال پیش

افزایش اشتغال مددجویان و کاهش جمعیت کیفری در راس برنامه‎ها است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

فتحی گفت: افزایش اشتغال مددجویان و کاهش جمعیت کیفری در راس برنامه‌ها است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از سازمان زندان‌های کل کشور، با حضور مدیر کل زندانهای استان جلسه شورای اداری زندان خلخال تشکیل و برنامه های این زندان در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فتحی مدیر کل زندانهای استان اردبیل با اشاره به تقارن آغاز سال جدید با میلاد مبارک حضرت زهرا سلام الله علهیا و تدبیر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال بعنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل آن را نشانه سالی پر بار و پربرکت وخوش یمن همراه با لزوم مدیریت جهادی دانست و گفت: « سال ۹۴ را با تمامی فراز و نشیبها پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: در سالی که گذشت با مدیریت مشارکتی، زندان خلخال در بسیاری زمینه‌ها موفق بوده و این امر در آخرین جلسه شورای اداری استان مورد تاکید کلیه روسای ستادی اداره کل نیز بود.
مدیر کل زندانهای استان، زندان خلخال را در کاهش جمعیت کیفری که شعار سازمان در سال ۹۴ بود ، پیشرو دانست واز کلیه کارکنان زحمت کش این زندان تقدیر کرد و گفت : « کار زندان طاقت فرسا و سخت است و بر زندگی پرسنل نیز تاثیر دارد و از این بابت من از کارکنان زندان صمیمانه تشکر می کنم.
مدیرکل زندانهای استان با تاکید بر افزایش اشتغال مولد ، کاهش جمعیت کیفری و بومی سازی برنامه های فرهنگی و تربیتی و محور قرار دادن نقش تربیتی قرآن در امر اصلاح و تربیت بعنوان سیاست های مهم سال جاری افزود : « اگر به دنبال تحقق سیاست کاهش جمعیت کیفری هستیم باید اصل ریش سفید منشی و صلح و سازش را با استفاده از ظرفیت بزرگان و کسانی که نفوذ کلام دارند در سطح جامعه گسترش دهیم . » ایشان همچنین تعامل سازنده دستگاه قضایی و زندان و بازدید های مکرر مسولان قضایی از زندانها را از دیگر ابزارهای مهم کاهش جمعیت کیفری خواند.
مدیر کل زندان‌های استان با اشاره به واقع شدن زندان فعلی در وسط شهر و ساخت زندان جدید در خارج از شهر گفت : « ساخت زندان جدید خدمتی به مردم منطقه است . زیرا وجود زندان در داخل شهر وجه خوشایندی ندارد و از طرفی قانونگذار با لحاظ شرایط امنیتی و حقوق شهروندی شهروندان است که مصوب نموده تا زندانها از درون شهر ها خارج شوند.
وی گفت: از سویی زندان فعلی ظرفیت فضای آموزشی ، اشتغال و حرفه آموزی را نیز ندارد و با توجه به محدودیت فضا مشکلات عدیده ای از جهات مختلف دارد که امید واریم در سال جدید با تکمیل زندان در دست احداث در راستای رعایت هر چه بیشتر حقوق زندانیان و شهروندان زندان خلخال به ساختمان جدید انتقال یابد.»
وی همچنین با اشاره به مشقت بار بودن کار در زندان برای بانوان از کارکنان زن شاغل در زندان های استان به عنوان نیروهای با ارزش یاد کرد و از زحمات بانوان شاغل در زندان خلخال با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل کرد.
فتحی همچنین با حضوردر بندهای متهمان و محکومان ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان به مشکلات آنها رسیدگی نمود و سپس با حضور در آسایشگاه سربازان ، کارکنان وظیفه را مورد تفقد قرار داد.
گفتنی است که در ابتدای جلسه مهدی مهدیزاده رئیس اداره زندان خلخال با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام یافته در طول سال ۱۳۹۴ از توجه مدیر کل زندانها به امر رفاه کارکنان تشکر و قدردانی کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586671
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد