۸ سال پیش

افزایش بیمه بیکاری بعلت تعطیلی واحدهای تولیدی قزوین
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

تعطیلی برخی واحدهای تولیدی در استان قزوین به دلیل رکود و تحریم، پرداخت بیمه تأمین اجتماعی را به سمت بیمه بیکاری سوق داده است.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ امسال دو هزار و 896 نفر به تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری اضافه شده است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین اظهارداشت: در حال حاضر 6 هزار و 636 نفر در استان مستمری بیمه بیکاری دریافت می کنند.
علیرضا محسنی گفت: عدم تناسب دریافتی های حق بیمه با میزان پرداخت مستمری بیمه بیکاری و بازنشستگی، موجب کسری 100 میلیارد ریالی بودجه شده که این کسری هر ماه از تهران تأمین می شود.
به گفته وی ماهانه 55 میلیارد ریال حق بیمه بیکاری و بازنشستگی به افراد زیرپوشش در استان پرداخت می شود.
محسنی با اشاره به وجود 16 هزار و 200 واحد کارگاه فعال کوچک و بزرگ در استان گفت: ماهانه 640 میلیارد ريال حق بیمه از کارفرمایان دریافت و 700 میلیارد ريال به 59 هزار خانوار پرداخت می شود.
از جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان قزوین، 64 درصد معادل 785 هزار نفر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579714
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد