• ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

افزایش سهمیه استخدام معلمان همدان به یک‌ هزار و ۴۵۰ نیرو

افزایش سهمیه استخدام معلمان همدان به یک‌ هزار و ۴۵۰ نیرو

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهمیه استخدام معلمان همدان افزایش پیدا کرد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: سهمیه استخدام معلمان همدان افزایش پیدا کرده است و به هزار و 450 نیرو رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی بعدازظهر امروز در شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به اینکه مهار تورم مهمترین رکن اقتصادی است اظهار کرد: بدون شک رشد تولید در مهار تورم و مشکلات اقتصادی تاثیرگذار است البته که این امر نباید منجر به رکود اقتصادی شود.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و مسائل بین‌المللی مشکلات معیشتی برای مردم پدید آورده است تصریح کرد: طبق منویات رهبر انقلاب باید مردم را امیدوار کرد از همین رو اقداماتی در این زمینه انجام شده ضمن اینکه یاس و ناامیدی از نشانه‌های استکبار است.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در بخش دیگر یادآور شد: رعایت عفاف و حجاب  الزامی است و باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد  چراکه دشمن به دنبال این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهد در حالی که مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی تاکید کردند که جمهوری اسلامی اقتدار و کارآمدی دارد.

وی در ادامه از رفع حل بحران آب همدان در میان‌ مدت یاد کرد و گفت: برای حل کردن این بحران در طولانی مدت نیز اقدامات درخوری صورت گرفته است.

حاجی بابایی به دیگر مشکلات همدان پرداخت و یادآور شد: مسکن از عمده مشکلات مهم همدان به شمار می‌رود که رفع آن نیازمند سه هزار هکتار زمین است؛ اگرچه در حال حاضر با همکاری استانداری، مسکن و شهرسازی و دستگاه‌های ذی‌ربط توافق خوبی حاصل شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح جامع شهری همدان با بیش از دو هزار هکتار افزایش به مساحت شهر تصویب شده است تصریح کرد: ریشه تمام تورم‌ها در همدان مسکن و قیمت بالای آن است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه مردم باید با کمک دولت، مسکن سازی کنند از  تسهیلات مسکن بهره‌مند شوند بیان کرد: افزایش تعداد واحدهای مسکونی قیمت مسکن را کاهشی می‌کند.

وی از اقدامات انجام شده دیگر استان یاد کرد و افزود: شرکت «مارون» ۴۰۰ میلیون یورو در همدان سرمایه‌گذاری کرده که این مهم کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه استخدام نیروی انسانی در کارخانه باعث رشد تولید و مهار تورم می‌شود اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته سهمیه استخدام معلم در همدان از ۷۰۰ نیرو به یک‌هزار و ۴۵۰ نیرو افزایش پیدا کرده که به نوبه خود اقدام بزرگی تلقی می‌شود.

وی در پایان سخنانش متذکر شد: پس از هشت سال موفق به کلنگ‌زنی پروژه اتصال راه آهن زنجان - تبریز به همدان در بیجار شدیم که در خطوط ریلی استان تحولی به حساب می‌آید.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2719960
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k