۷ سال پیش

افزایش سهم ۳۰ میلیاردی اشتغال زنان در بودجه

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی از افزایش سهم ۳۰ میلیاردی اشتغال زنان در بودجه سال ۹۵خبر داد و گفت: سند سیاستی ارتقای جایگاه زن در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،علی ربیعی،وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسم تقدیر از زنان کارگر و سرپرست خانوارکه در سالن 17شهریور وزارت کار که با حضور شهین دخت ملاوردی،معاون امور زنان خانواده رئیس جمهوری و سهیلا جلودارزاده زنان کشور برگزار شد با بیان اینکه امسال در بودجه بخش زنان کارگر 30 میلیارد تومان افزوده شده است گفت: این اعتبار از سال 96 دو برابر خواهد شد.
وی با اشاره به توجه دولت تدبیرو امید در جایگاه فرهنگی کشور گفت: این موضوع  پاسخ به کسانی است که تصور می‌کنند زن به عنوان یک شی و یک پدیده بسته بندی شده است. انقلاب اسلامی در اولین حرکت خود توانست فضای فرهنگی خوبی را برای زنان در کشور ایجاد کند .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه زیر ساخت هایی برای گسترش فعالیت زن اظهار داشت: سندسیاستی ارتقای جایگاه زن را در دستور کار داریم، یکی از برنامه های دولت در زمینه فعالیت زنان ارتقا و منزلت در کشور است که در هیأت دولت بارها درباره آن بحث و گفت و گو شده است.در حال حاضر این سند در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است.
ربیعی اظهار داشت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری زن نباید خانه نشین و خانه نباید تنها محل زندگی و فعالیت‌های اجتماعی زنان کشور باشد بلکه خارج از خانه نیز باید به عرصه فعالیت های اجتماعی زنان و به ویژه زنان کارگر و شاغل باشد.
ربیعی با اشاره به حضور زنان در عرصه فعالیت اقتصادی اشاره کرد و گفت:  زنان ایرانی هیچ گاه از عرصه تولید و مشارکت دور نبوده اند.به عنوان فردی که از جنس کارگر طی سال‌های گذشته از نزدیک با مشکلات زنان کارگر آشنایی دارم می دانم که مشکلات کارگران زن بیش از مردان دارند .
وزیرتعاون،کار ورفاه اجتماعی با بیان اینکه دراستخدام ها نباید تبعیض جنسیتی وجود داشته باشد اظهار داشت:در دولت تأکید شده است که مسئولان بدون تبعیض از زنان مدیر بیشتری استفاده کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585035
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد