۷ سال پیش

افزایش نرخ وام‌های دانشجویی
No Image

افزایش نرخ وام‌های دانشجویی

منقضی شده


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان گفت: وام ودیعه مسکن برای دانشجویان کارشناسی به چهار میلیون تومان و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هشت میلیون تومان افزایش یافته است.

جهت مشاهده اخبار وام دانشجویی اینجا کلیک کنید


شکوفه دقوقی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر اینکه نرخ وام شهریه امسال کاهش پیدا نکرده است، اظهار کرد: اما به طور کلی نرخ وام‌های امسال افزایش پیدا کرده است. وام‌هایی که صندوق رفاه به دانشجویان پرداخت می‌کند، شامل وام‌های ضروری، ودیعه مسکن، تحصیلی، ازدواج و حج و عتبات عالیات است.
وی افزود: انواع وام‌ها به دانشجویان غیر شاغل، غیر بورسیه و روزانه که شرایط آموزشی را داشته باشند، تعلق می‌گیرد. شرایط آموزشی شامل مواردی همچون اخذ حداقل تعداد واحد مجاز در طول ترم توسط دانشجو، تحصیل در ترم مجاز و... است. دانشجویان کارشناسی هشت نیمسال، کارشناسی ارشد چهار نیمسال و دکتری ناپیوسته هشت نیمسال می‌توانند، وام بگیرند.
مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان ادامه داد: ودیعه مسکن برای دانشجویان متأهل بیشتر است و آنها برای اخذ وام مسکن مقدم تر از بقیه دانشجویان هستند. وام ودیعه مسکن برای دانشجویان کارشناسی به چهار میلیون تومان و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به هشت میلیون تومان افزایش یافته است.
دقوقی اضافه کرد: نرخ وام‌ها بر اساس نظر صندوق رفاه تعیین می‌شود. دانشجویان در ابتدای ترم تحصیلی درخواست وام می‌دهند و زمانی که تأمین اعتبار شده و از طرف صندوق رفاه تأیید شود، وام به آنها پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به نحوه بازپرداخت وام‌ها گفت: در پایان سال تحصیلی، دانشجویان 10 درصد بدهی وام‌هایی که گرفته‌اند را پرداخت کرده و بقیه آن را در هفت دوره به حساب صندوق رفاه واریز  می‌کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=665842
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه