• ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش ۲۰۰۰ نفری معلمان تربیت بدنی در سال تحصیلی جدید

افزایش ۲۰۰۰ نفری معلمان تربیت بدنی در سال تحصیلی جدید

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رفع کمبود معلم تربیت بدنی با استفاده از دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: در سال تحصیلی جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان و جذب قهرمانان ورزشی، 2000 معلم تربیت برنی جدید به کادر معلمان اضافه می شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۰۰۰ معلم تربیت بدنی به کادر معلمان  اضافه می‌شوند و سعی کردیم از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ همچنین جذب قهرمانان ورزشی، کمبود معلمان ورزش و تربیت‌بدنی را جبران کنیم.

به گزارش ایسنا، صادق ستاری‌فرد در شبکه خبر با موضوع ارائه برنامه‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت برای زنگ ورزش مدارس در سال تحصیلی جدید ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، اولیاء و خانواده‌ها اظهار کرد: بعد از ۳سال وقفه در آموزش‌های حضوری به دلیل پاندومی کرونا، این آموزش‌ها از سر گرفته شد، لذا نیاز بود با توجه به موج کم تحرکی در جامعه، به ویژه در بین دانش‌آموزان، برای اجرای برنامه‌های تربیت بدنی و ایجاد فضایی پرنشاط برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: در این راستا هزار مجموعه ورزشی تحت عنوان طرح شهید خرازی به صورت رایگان در روزهای ۵ شنبه و جمعه در اختیار مادران و دختران و پدران و پسران قرار گرفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در کنار این طرح، طرح شهید سلیمانی را با هدف ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزشی اجرا کردیم؛ در این طرح حدود هزار فضا در۶ ماه گذشته ایجاد شد ۵ هزار فضای ورزشی داشتیم که در۶ ماه گذشته با همت همکارانم در معاونت تربیت بدنی و سلامت استان‌های سراسر کشور هزار فضا به بهره برداری گرفته است و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

ستاری فرد افزود: هدف گذاری ما بهره برداری هزار مجموعه بود که تاکنون ۹۳۳ مجموعه ورزشی آزاد سازی شده است و با هدف مشارکت مردم در فعالیت‌های ورزشی و تحقق سیاست دولتی یعنی مردمی بودن فعالیت‌ها، این امر شکل گرفت. هر هفته ۳۸ هزار مادر و دختر و بیش از ۳۳ هزار پدر و پسر از مجموعه‌های ورزشی به صورت رایگان استفاده کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: انتظار داریم که با شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس استقبال از این طرح بیشتر شود.

وی اضافه کرد: در طرح شهید سلیمانی تاکنون هزار فضای ورزشی درون مدرسه‎ای ایجاد شده است که تا هفته تربیت بدنی و در اواخر مهرماه ۱۵۰۰ فضا به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: این نوید را می‌دهم که خوشبختانه در شروع سال تحصیلی جدید ۲ هزار معلم تربیت بدنی به کادر معلمان ما اضافه می‌شوند ما سعی کردیم از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ همچنین جذب قهرمانان ورزشی، کمبود معلمان ورزش و تربیت بدنی را جبران کنیم.

ستاری فرد تصریح کرد: توجه به توسعه ورزش در دوره ابتدایی در مدارس پسرانه در دستور کار قرار دارد؛ در این راستا طرح شهید طوقانی اجرای ورزش زورخانه‌ای و باستانی در صبحگاه مدارس را دنبال می‌کنیم همچنین آموزش ورزش شنا در دوره سوم ابتدایی و آموزش ورزش طناب زنی در دوره چهارم ابتدایی نیز دنبال می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی عنوان کرد: با حمایت وزیر آموزش و پرورش و همراهی سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ میلیارد تومان برای تامین تجهیزات ورزشی پیش بینی شده است و به زودی در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا مدارس مهرماه از اقلام ورزشی مورد نیاز استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2636568
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد