۷ سال پیش

امکان ادامه تحصیل حین خدمت سربازی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس دانشگاه پیام نور از برنامه های راهبردی این دانشگاه خبر داد و گفت: یکی از این برنامه ها برگزاری دوره های دو و چهارساله ویژه سربازان به صورت الکترونیکی است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


علی اصغر رستمی اعلام کرد: این برنامه در دست بررسی بوده و نیاز به تایید و مصوبه هیات امنا دارد.
وی افزود: پیش از این صحبتهایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه سربازان روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل باشند در این راستا طرحی برای ادامه تحصیل آنها در دانشگاه مورد بررسی قرار دادیم تا بر اساس این طرح حین خدمت بتوانند تحصیل کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور افزود: در صورتی که این طرح به نتیجه برسد، آموزش ها مبتنی بر آی تی خواهد بود و سربازان می توانند حتی با استفاده از اینترنت تلفن همراه در این دوره ها شرکت کنند که البته این موضوع هنوز در دست بررسی است.
وی همچنین از طرح دیگری خبر داد و گفت: با دستور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و هیات امنای دانشگاه پیام نور برای اولین بار مصوب شد که برای تمام رشته های حضوری و نیمه حضوری دانشگاه رشته های مبتنی بر IT، ایجاد شود.
وی ادامه داد: قرار است تمام این رشته ها به صورت مجازی برای علاقمندان در داخل و خارج کشور ارایه شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586007
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد