۷ سال پیش

امکان استخدام نیرو در بیمارستان‌ها وجود ندارد
اطلاعات بیشتر

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مجوز استخدام نیرو را داریم گفت: بااین‌وجود امکان استخدام نیرو در بیمارستان‌ها وجود ندارد و نیروهای موردنیاز خود را از محل درآمد اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی تأمین کرده‌ایم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت از زمان تولد تاکنون توانسته به بسیاری از اقشار مختلف جامعه به‌منظور بهبودی و سلامت کمک کند و هزینه‌ها را کاهش دهد.
هاشمی تصریح کرد: هم‌اکنون برای تأمین نیرو در بیمارستان‌ها با مشکل روبه‌رو هستیم و استخدامی جدید نداشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه مجوز استخدام نیرو را داریم افزود: بااین‌وجود امکان استخدام نیرو در بیمارستان‌ها وجود ندارد و نیروهای موردنیاز خود را از محل درآمد اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی تأمین کرده‌ایم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره جایگزینی نیروها بازنشسته نیز گفت: در شرایط فعلی مجوزی برای این اقدام نداریم.
هاشمی افزود: وزارت بهداشت‌کارها را موکول به آینده نکرده است و همواره طرح‌های ساختمانی را در متراژ مختلف در دستور داشته‌ایم و اگر بخواهیم میزان عملکرد وزارت بهداشت را با سایر دستگاه‌ها قیاس کنیم عدد بزرگی به دست می‌آید.
وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که مردم و کشور ما در جهان سرآمد کرده است اخلاق‌مداری است و نباید به هر قیمتی پا بر روی اخلاق بگذاریم.
هاشمی گفت: در شرایط فعلی که کشور باید به پیشرفت فکر کند شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها هستیم و انتظار می‌رفت در ماه مبارک رمضان این بی‌اخلاقی‌ها کاهش یابد اما حیف که این‌گونه نشد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پیگیری و همت مسئولان خراسان شمالی افزود: این استان در شرایط فعلی زیرساخت‌ها چندان مناسبی ندارد اما آنچه مشهود است هم‌اکنون اقدامات خوبی همچون ساخت دو بیمارستان بزرگ در شیروان و بجنورد در حال پیگیری است.
هاشمی اظهار داشت: اگر مسئولان کشور همت و یکدلی را از خراسان شمالی یاد بگیرند بسیاری از طرح‌ها و اقدامات به‌سرعت انجام می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=637225
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد