• ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

اولویت تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شرکتی

اولویت تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شرکتی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری‌های برای تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شرکتی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یکی از اولویت های امسال پیگیری تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شرکتی می باشد.

محمد شکیبی‌نسب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برنامه‌ریزی های امسال این سازمان در سه بخش بندری و اقتصادی، فنی و مهندسی، برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع در استان بوشهر اظهار کرد: در واحد بندری و اقتصادی توسعه سامانه های عملیاتی بندری نظیر سامانه تردد کامیون و سامانه نظارت بر شرکت های تخلیه و بارگیری و تعمیم آن به سایر شرکت های کارگزاری ترابری دریایی و همچنین تامین نیازهای زیرساختی مجتمع بندری نگین (جاده، برق و آب) با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده و درخواست های متعدد سرمایه گذار به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: پیگیری لایروبی نگهداری کانال دسترسی بندر بوشهر با هدف تامین شرایط ایمن برای تردد کشتی ها، انجام تعمیرات اساسی سقف انبارهای بندر بوشهر پس از گذشت ۲۰ سال، حصارکشی مجتمع بندری نگین، تلاش در جهت تامین ۲ دستگاه مکنده از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از اولویت های راهبردی تعیین شده برای سال ۱۴۰۲ است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: برای سال جدید در حوزه فنی و مهندسی نیز افتتاح پروژه احداث اسکله شمع و عرشه بندر محمدعامری به طول ۹۰ متر در راستای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی بندر محمدعامری برای پهلوگیری شناورهای یکهزار تنی و همچنین آغاز بهره‌برداری از پروژه احداث موج‌شکن طرح توسعه بندر کنگان جهت پهلوگیری شناورهای ۲ هزار و ۵۰۰ تنی جهت رفع مشکلات ساحل‌نشینان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در حوزه برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع نیز برای سال فرارو استفاده از تمام ظرفیت های قانونی برای افزایش عملکرد، الکترونیکی‌کردن تمامی اسناد موجود در بایگانی اداره کل در بوشهر و بنادر تابعه به منظور سهولت در دسترسی به شکل ویژه دنبال می‌شود.

شکیبی نسب ادامه داد: برای سال ۱۴۰۲ تداوم پیگیری‌های برای تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شرکتی و افزایش همکاری و تعامل با شرکت های دانش بنیان در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال آفرینی در اولویت قرار دارد.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی استان به منظور اصلاح فرایندهای غیرالکترونیکی، کاهش هزینه و زمان انجام امور با هدف رضایت مندی بیشتر مردم با مدیریت اداره فاوا در اولویت‌های راهبردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای سال جدید است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2725717
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k