۸ سال پیش

ايجاد ۱۰ هزار شغل در صنعت فرشبافي

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون اقتصادي و منابع انساني استانداري كرمانشاه از فعال سازي 64 واحد صنعتي راكد در يك سال و نيم گذشته خبر داد و گفت: اين سياست در سال جاري نيز با قوت ادامه مي يابد.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ايرنا، رضا رحيمي شامگاه دوشنبه در نشست فعالان اقتصادي و مديران اجرايي استان كه با رويكرد اقتصاد مقاومتي و با حضور معاون اول رئيس جمهوري در سرسراي شهداي دولت استانداري كرمانشاه برگزار شد اظهار كرد: حجم سرمايه گذاري در اين واحدهاي راكد و نيمه فعال به يك هزار و 990 ميليارد ريال مي رسد.
وي ادامه داد: با فعال كردن 64 واحد صنعتي استان، زمينه اشتغال براي حدود دو هزار و 700 نفر فراهم شد.
رحيمي در ادامه با اشاره به هزينه 310 ميليارد ريالي براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي گفت: اين مقدار طي دو سال گذشته و در قالب كمك هاي فني و اعتباري پرداخت شده است.
معاون استاندار كرمانشاه خاطرنشان كرد: 300 ميليارد ريال از اين مبلغ توسط منابع اعتباري استان و 10 ميليارد ريال آن نيز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت شده است.
وي همچنين به مهمترين اقدامات انجام شده طي دو سال گذشته در حوزه صنعت و صنعت پتروشيمي اشاره كرد و گفت: راه اندازي مجدد پتروشيمي و مجتمع شيميايي بيستون، راه اندازي روشن كشي ماهيدشت، تعيين تكليف و شروع پروژه هاي مصوب سفر رهبري از جمله شركت بيواتانول و كارخانه خودروسازي صحنه از جمله اين اقدامات است.
رحيمي اجراي پروژه باغات مركبات چهار هزار هكتاري و سد 25 ميليون متر مكعبي در قصرشيرين توسط بنياد مستضعفان را از ديگر اقدامات صورت گرفته در اين مدت ذكر كرد.
معاون استاندار كرمانشاه در پايان از ايجاد 10 هزار شغل در صنعت فرشبافي استان خبر داد.
در استان كرمانشاه با 2 ميليون نفر جمعيت حدود 900 واحد صنعتي وجود دارد كه تقريبا يك سوم آن ها راكد و نيمه فعال است.
براساس گزارش مركز آمار ايران، رتبه بيكاري استان كرمانشاه در سال گذشته دوم كشور بوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=580833
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد