۷ سال پیش

ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی اشنویه

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیر بهزیستی اشنویه از ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی اشنویه خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


فخرالدین پنهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که همچون سال‌های گشته مورد تاکید و توجه قرار دارد و بنا داریم در سال جدید نیز برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی گام‌های موثری برداریم.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه طی سال گذشته، تصریح کرد: سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی شهرستان اشنویه 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.
مدیر بهزیستی اشنویه از اشتغال 46 مددجوی بهزیستی اشنویه در سال گذشته خبر داد و اذعان داشت: ایجاد اشتغال برای این افراد زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم آورده و تعداد افراد زیر پوشش این اداره را کمتر می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان بهزیستی یکی از اولویت‌های این اداره است، خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی مددجویان، در مرحله نخست آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شده و سپس مددجویان با دریافت تسهیلات نسبت به ایجاد شغل اقدام می‌کنند.
مدیر بهزیستی اشنویه با بیان اینکه در این خصوص با اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان قراردادهایی منعقد شده است، ادامه داد: امسال نیز اشتغال برای آن دسته از مددجویانی که توانایی توانمند شدن را دارند، ایجاد می‌شود.
پنهانی با بیان اینکه رویکرد اصلی این اداره ایجاد اشتغال برای مددجویان است، اذعان داشت: پس از توانمندسازی این افراد، تولیدات آنها نیز خریداری شده و یا با ایجاد بازارهایی نسبت به فروش تولیدات این افراد اقدام می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586676
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد