۸ سال پیش

ایجاد اشتغال مهمترین عامل ماندگاری مردم در روستاها است
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ایجاد اشتغال مهمترین عامل ماندگاری مردم در روستاها است و موجب توسعه اقتصاد مقاومتی می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، پژمان نیک‌اقبالی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی همایش ملی توسعه پایدار روستایی افزود: ایجاد اشتغال در روستاها از برنامه‌های اصلی دولت یازدهم است که این امر کاهش مهاجرت به شهرها را به دنبال دارد.
وی اظهار داشت: ۴۸ درصد جمعیت استان را جمعیت روستایی تشکیل می‌دهد و این استان جزو چهار استان اول کشور به لحاظ جمعیت روستایی است.
معاون امور عمرانی استاندار افزایش حاشیه نشینی در شهرها را یکی از نتایج مهاجرت روستائیان به شهرها دانست و گفت: رویکرد اصلی دولتها در گذشته احداث زیرساختها و ایجاد امکانات برای روستاها بود که این امر کاهش مهاجرت روستائیان را به دنبال نداشته است.
نیک اقبالی اظهار داشت: مهاجرت روستائیان موجب از بین رفتن تولیدات روستایی و تضعیف اقتصاد مقاومتی می شود.
برگزاری اولین همایش ملی توسعه پایدار روستایی در استان
وی از برگزاری اولین همایش ملی توسعه پایدار روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شهریور سال آینده در استان خبر داد و گفت: این همایش در راستای کاهش مهاجرت و برنامه‌ریزی صحیح در روستاها برگزار می شود.
معاون عمرانی استاندار افزود: این همایش با حضور مسئولان ارشد کشوری و مدیران دفاتر روستایی استانهای سراسر کشور و با هدف تبیین نقش و جایگاه فعلی توسعه روستایی در توسعه ملی برگزار می شود.
وی توانمند سازی اقتصادی و توسعه روستایی، نقش مشارکت‌های مردمی در توسعه روستایی، ارائه راهبردها و راهکارهای برون رفت از مشکلات فعلی جامعه روستایی با تأکید بر تبیین چشم‌انداز مطلوب جامعه روستایی در افق ۱۴۰۴، نقش مشارکت‌های مردمی در توسعه روستایی، امنیت غذایی و توسعه روستایی، گردشگری و توسعه روستایی و نقش مشارکت‌های مردمی در توسعه روستایی را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=565813
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد