۷ سال پیش

ایجاد اشتغال و حرفه‌آموزی به مددجویان از مهم‌ترین اهداف زندان است
اطلاعات بیشتر

 

رئیس زندان ایرانشهر گفت: ایجاد اشتغال و ترسیم برنامه‌های حرفه‌آموزی از مهم‌ترین اهداف زندان است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس زندان ایرانشهر  اظهار داشت: توانمندسازی زندانیان در زمینه مهارت‌های شغلی یکی از رویکردهای مهم فرآیند اصلاحی و تربیتی زندانیان است.
ایرج سرابندی ادامه داد: ارائه خدمات حمایتی به زندانیانی که در طول مدت محکومیت دوره‌های کارآموزی را گذرانده و آمادگی لازم به منظور انجام فعالیت‌های تولیدی راکسب کرده ضروری است.
وی افزود: سیستم نوین اصلاحی و تربیتی، اشتغال و حرفه‌آموزی از جمله مولفه‌های بسیار مهمی است که در توانمندسازی و ایجاد بستر تغییر نگرش مددجویان تاثیرگذار است.
وی بیان کرد: به منظور  ایجاد انگیزه و ترغیب مددجویان به فعالیت‌های اشتغال و حرفه‌آموزی طی مراسمی به تعدادی از مددجویان فعال در این عرصه کارت صنعتگری و گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای اهداء شد.
رئیس زندان ایرانشهر خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و ترسیم برنامه‌های حرفه‌آموزی از مهم‌ترین اهداف زندان است چرا که با تحقق این برنامه‌ها زمینه شکوفایی و بازگشت آبرومندانه زندانیان به جامعه فراهم می‌شود.
وی تصریح کرد: در این مراسم به تعداد 30 نفر از مددجویان بندهای مردان و زنان کارت صنتگری و گواهینامه‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای اهداء شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=643866
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد