• ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی

ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی

جهت مشاهده اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا وارثی در نخستین بازدید خود به همراه اعضاء هیأت رئیسه بهزیستی استان قزوین از شیرخوارگاه حلیمه که ظهر امروز صورت گرفت، از گسترش اشتغال پایدار برای فرزندان تحت سرپرستی در مراکز بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و حفظ کرامت فرزندان مقیم در مراکز و شیرخوارگاه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اداره‌ بهزیستی استان قزوین است.

وی ادامه داد: توسعه جلب و جذب مشارکت‌های مردمی استان در راستای بهبود وضعیت زندگی فرزندان شیرخوارگاه حلیمه از اولویت‌های اداره‌کل بهزیستی قزوین است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین همچنین از تهیه ساختمان ویژه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست دارای بیماری‌های خاص روان در این استان خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم با کمک خیران همیشه در صحنه استان قزوین بتوانیم با ساخت مرکز مختص این فرزندان خلأهای موجود در کیفیت نگهداری فرزندان تحت سرپرستی را رفع کنیم.

وارثی عنوان کرد: خانواده اصلی‌ترین واژه و بهترین محیط برای نگهداری فرزندان است و تمام سعی بهزیستی استان قزوین در این است که با هدف نگهداری فرزندان در محیط خانواده اقدام به بازتوان کردن خانواده‌های این قشر از جامعه کند.

این مسؤول بیان کرد: بنا به دلایل مختلفی فرزندان بی‌سرپرست از داشتن خانواده محروم هستند که مقرر شده با تسریع در واگذاری فرزندان تحت سرپرستی به خانواده‌های متقاضی طبق مقررات زمینه‌های زندگی مناسب را برای آن‌ها مهیا کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: در سازمان بهزیستی طی چند سال گذشته قانون و دستورالعملی با عنوان «شبه خانواده یا امین موقت» شکل گرفته است که کودکان تا 6 سال در شیرخوارگاه‌ها و از 6 سال به بالا در مراکز خصوصی و یا دولتی نگهداری شوند.

وارثی تصریح کرد: این دستورالعمل وظایف قانونی نگهداری، تعلیم و تربیت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را فراهم می‌کند که زمینه انتقال موقت و یا دائم آن‌ها به خانواده و جامعه را بر عهده می‌گیرد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های مسؤولان مؤسسه فرشتگان راه آسمانی در چند سال اخیر از اقدامات آنان در زمینه ارتقاء کیفیت زندگی فرزندان تحت سرپرستی استان قزوین تقدیر کرد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=668940
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد