۷ سال پیش

ایجاد صندوق بیمه بیکاری کارگران ساختمانی در اولویت قرار گیرد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

یک فعال صنفی کارگران ساختمانی گفت: نمایندگان انتخابی مجلس ، بایستی لزوم ایجاد و استقرار صندوق بیمه بیکاری برای کارگران ساختمانی را دریابند و آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


«علی یار محمدی»، عضو هیات مدیره کانون سراسری کارگران ساختمانی کشور در گفتگو با ایلنا گفت: حل معضل بیکاری فصلی کارگران ساختمانی نیازمند بذل توجه مسئولان و ارائه راهکارهای نظامند و قانونی است.
وی از ایجاد صندوق بیمه بیکاری کارگران ساختمانی به عنوان یک الزام نام برد و افزود: کارگران ساختمانی در سراسر کشوردر فصول مختلف سال بسته به شرایط مختلف آب و هوایی با مشکل بیکاری فصلی درگیر هستند.
وی ادامه داد: در سال گذشته رکود بازار ساختمان ضربه مضاعفی به کارگران ساختمانی  وارد آورد و مشکل بیکاری این کارگران را تشدید نمود. در چنین شرایطی ایجاد یک صندوق برای پرداخت بیمه بیکاری به کارگران ساختمانی باید در اولویت قرار بگیرد.
یار محمدی تصویب ایجاد صندوق بیمه بیکاری کارگران ساختمانی را از وظایف قانونگزاران و نمایندگان مجلس دانست و گفت: باید برای این صندوق منابع مالی مورد نیاز تامین شود و بدیهی است که برای این تامین اعتبار علاوه بر این که کارفرمایان باید سهم خود را پرداخت کنند، دولت نیز باید حمایت مادی انجام دهد و در تامین سرمایه آن نقش داشته باشد.
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی بروجرد  افزود: بسیاری ازداوطلبان انتخابات مجلس دهم در برنامه ها و شعارهای انتخاباتی خود از مطالبات کارگران و اقشار ضعیف بسیار دفاع کردند و داد دفاع از محرومان دادند، حال کارگران ساختمانی در بازار راکد فعلی نیازمند ارائه راهکارهای قانونی و مصوبات لازم الاجرا برای حل مشکلات خود هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579706
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد