۷ سال پیش

ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

پارسال ۳ هزار و ۹۲۶ طرح اشتغالزایی و فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان ایجاد شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: برای ایجاد این فرصت های شغلی ۴۸۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی و امدادی هزینه شده است .
مرتضی موصلی افزود: این طرح ها در زمینه های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی و فعالیت های صنعتی و معدنی راه اندازی شد.
وی گفت: ۳۵۷ طرح اشتغالزایی در زمینه کشاورزی، هزار و ۹۳ طرح در زمینه دامپروری، ۷۶ طرح شیلاتی ، ۴۹۹ طرح صنایع دستی و ۲۴۲ فعالیت صنعتی و معدنی برای مددجویان هرمزگانی ایجاد شد .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان افزود: طرح های اشتغال ایجاد شده شامل طرح های اشتغالی کارانگیزی ،توان افزایی،خودکفایی و کارآفرینی  است .
موصلی  گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۵۵۷ از طرح اشتغال ایجاد شده مربوط به طرح های خودکفایی بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585184
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد