۷ سال پیش

ایجاد چندین هزار فرصت شغلی برای بانوان بسیجی
اطلاعات بیشتر

 

عضو شورای اجتماعی و فرهنگی امور زنان و خانواده گفت: بسیج بانوان با هدف اشتغالزایی زنان بسیجی چندین هزار شغل ایجاد کرده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


مینو اصلانی عضو شورای فرهنگی و اجتماعی امور زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه جوان، اظهارداشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در برنامه ششم توسعه مقرر شده تعداد پایگاه های مقاومت بسیج خواهران از ۱۸ هزار به ۳۰ هزار پایگاه و مهدهای قرآنی از ۲۵ هزار به ۱۰ هزار مهدقرآنی افزایش یابد.
عضو شورای فرهنگی و اجتماعی امور زنان و خانواده با بیان اینکه بانوان بسیجی در بخش های آموزشی، مهارتی و سبک زندگی دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت رامی گذرانند، تصریح کرد: مهارت های زندگی در قالب سبک زندگی اسلامی- ایرانی در یازده هزار حلقه صالحین و در قالب آموزش و تربیت ایجاد می شود.
اصلانی در ادامه تأکید کرد: آموزش مهارت سبک زندگی منجر به ارتقای کمی و کیفی جامعه بسیج زنان می شود.
رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه نظام نامه بسیج جوانان در حال تدوین است، افزود: با توجه به چشم انداز بیست ساله برنامه ۱۴۰۴، در بحث جهان اسلام و مقاومت اسلامی، تبادلات فرهنگی و آموزشی بین زنان جهان اسلام در خصوص سبک زندگی اسلامی و تحکیم نظام خانواده صورت گرفته است.
وی بیان داشت: سال گذشته ۵ نشست تخصصی در زمینه افزایش کمی و کیفی و تعامل فرهنگی و آموزشی بین تشکل های جهان اسلام نظیر لبنان، عراق، بوسنی و هرزه گوین برگزار شد.
اصلانی با تأکید براینکه از دستاورد های حوزه بسیج زنان آموزش هایی در زمینه توانمندسازی بانوان و ایجاد دوره کارآفرینی و ارتقای اشتغال خانگی است، گفت: در حوزه کودک با راه اندازی مرکز تخصصی کودک و ایجاد مهدهای قرآنی چندین هزار شغل ایجاد شده است.
عضو شورای فرهنگی و اجتماعی امور زنان و خانواده با بیان اینکه بسیج نیازمند حمایت مالی است، گفت: با توجه به ظرفیت محدود مساجد برای برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی نیاز است که این محدودیت مکانی رفع شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661222
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد