۷ سال پیش

ایجاد ۱۲۰۰ شغل در حوزه فرش دستباف

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت‌ خراسان‌رضوی گفت: در طول ۱۵ ماه یعنی از آغاز سال ۹۴ تا پایان خردادماه امسال بیش از ۱۲۰۰ شغل در حوزه فرش دستباف در خراسان‌رضوی ایجاد شده است.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


سعید کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در 15 ماه منتهی به آخر خردادماه امسال در حدود 5 میلیارد و 375 میلیون تومان تسهیلات بانکی در حوزه فرش دستباف خراسان‌رضوی جذب شده است.
وی با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی تماماً در اختیار بافندگان فرش قرار گرفته است، تصریح کرد: در این مدت زمان 15 ماهه 719 نفر به صندوق کارآفرینی امید و بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی ادامه داد: از تعداد معرفی شده 590 نفر تسهیلات خوداشتغالی برای فرش دستباف را دریافت کرده و مجموع اعتبار هزینه شده برای آن‌ها 5 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.
کاظمی با اشاره به پرداخت تسهیلات به بافندگان مستقل فرش دستباف، خاطرنشان کرد: در طول سال 94 به 626 نفر برای گرفتن این نوع از وام به بانک‌ها معرفی شدند که میزان منابع در نظر گرفته شده برای آن‌ها 6 میلیارد و 490 میلیون تومان بوده که 495 نفر از آن‌ها مبالغ خود که مجموعا 3 میلیارد و 430 میلیون تومان شده را دریافت کرده‌اند.
وی در ارتباط با میزان تسهیلات ارائه شده به فعالان حوزه فرش خراسان‌رضوی، بیان کرد: از نوع تسهیلات مستقل در 3 ماهه ابتدایی امسال 141 نفر حدود 1 میلیارد و 945 میلیون تومان وام دریافت کرده‌اند.
رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با اشاره به اهمیت حفظ اشتغال در حوزه فرش دستباف با در نظر گرفتن سابقه طولانی این حوزه در کشور و خراسان‌رضوی اظهار داشت: در 15 ماه گذشته بیش از 1200 فرصت شغلی با اعطای تسهیلات در بخش فرش دستباف ایجاد شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=663217
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد