۷ سال پیش

ایجاد ۶ هزار و ۸۸۰ فرصت شغلی در بخش کشاورزی لرستان
اطلاعات بیشتر

 

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گفت: اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی استان طی سال های ۹۳ و ۹۴ معادل ۶ هزار و ۸۸۰ نفر بوده است.

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت جهاد کشاورزی اینجا کلیک کنید


نامدار صیادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استخدام ۶۶۷ مهندس ناظر در بخش‌کشاورزی از جمله این بکارگیری ها بوده که تحولی عظیم در بخش کشاورزی استان ایجاد خواهد کرد.
وی با اشاره به فعالیت حدود ۱۲۰ هزار خانوار بهره بردار بخش کشاورزی در استان گفت: آبیاری کردن اراضی، اصلاح الگوی کشت و افزایش ضریب مکانیزاسیون تاثیر بسزایی در ایجاد و ماندگار مشاغل مرتبط با کشاورزی داشته است.
به گفته وی همچنین یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در حوزه کشاورزی جذب و به متقاضیان طرح های ایجادی و توسعه ای پرداخت شده است.
از مجموع ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی لرستان حدود۲۰۰ هکتار آبی و مابقی دیم است و سالانه ۲.۷ میلیون تن انواع محصولات دامی، باغی و زراعی در این استان تولید می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=630446
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد