۷ سال پیش

ایجاد ۹۱۴ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کرمانشاهی
اطلاعات بیشتر

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: امسال ۹۱۴ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ایجاد شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


رشید جلیلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۵ مددجوی تحت حمایت در استان کرمانشاه با بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال، طرح‌های خودکفایی اجرا کرده‌اند اظهار داشت: بیش از ۸۹ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال تسهیلات در راستای اجرای این طرح‌های اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اعطا شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کمیته امداد با هدف توانمندسازی و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت به اعطای تسهیلات اشتغال و کاریابی برای مددجویان اقدام می‌کند، عنوان کرد: ۶۳ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال از این تسهیلات از منابع قرض‌الحسنه بانک‌های عامل و مابقی آن از محل اعتبارات امداد تأمین و به مددجویان پرداخت شده است.
جلیلیان با بیان اینکه تسهیلات اشتغال در راستای اجرای طرح‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنفی و صنعتی و خدمات به مددجویان تحت حمایت اعطا می‌شود خاطرنشان کرد: بیشترین مشاغل ایجاد شده از سوی مددجویان تحت حمایت در استان مشاغل خدماتی بوده است.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰۹ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه طی تعامل با مؤسسات کاریابی دارای شغل پایدار شده‌اند افزود: مؤسسات کاریابی و کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را به کار بگیرند از بسته‌های تشویقی و حق بیمه کارفرما در سال نخست به میزان ۱۰۰ درصد و ۵۰ درصد در سال دوم برخوردار می‌شوند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه به فعالیت ۱۶ هزار و ۵۴۲ طرح اشتغال مددجویی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها طی پنج سال گذشته با بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال اجرایی شده و هم‌اکنون از سودآوری قابل ملاحظه‌ای برخوردارند.
جلیلیان با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت طرح‌های اشتغال فعال در استان اعمال نظارت‌های فنی و تخصصی بر این طرح‌ها و ارائه مشاوره‌های شغلی به مددجویان مجری بوده است، افزود: ۱۷ هزار نظارت فنی از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بر تمامی طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اعمال شده است.
وی با اشاره به اینکه مددجویان مجری طرح‌های موفق اشتغال در صورت صلاحدید کمیته امداد توانمند تلقی شده و از گردونه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند اظهار کرد: در سال ۹۴ بیش از ۳۰۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه توانمند و خودکفا شدند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز ۲۰۰۰ خانوار مددجو در استان خودکفا شوند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی خدمات امداد با هدف توانمندسازی خانوارهای مددجو به آنان ارائه می‌شود گفت: آن دسته از مددجویان دارای مهارت و متقاضی تسهیلات اشتغال می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در استان مراجعه و از این تسهیلات در راستای توانمندی بهره‌مند شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=665779
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد