۷ سال پیش

ایجاد ۱۳۶هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی در سه سال گذشته
اطلاعات بیشتر

 

رییس دبیرخانه ستاد اشتغال بهزیستی کشوراعلام کرد: در سه سال گذشته در مجموع 136 هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی در کشور فراهم شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگارن جوان از ایلام؛مهناز کاشی اعلام کرد:این تعداد فرصت شغلی از طریق تسهیل گری اشتغالزایی برای جامعه هدف در دولت یازدهم ایجاد شده است.
وی گفت: ایجاد شغل ها برای مددجویان به صورت انفرادی، گروهی و تعاونی و یا توسط بخش خصوصی بوده است.
رییس دبیرخانه ستاد اشتغال بهزیستی با بیان اینکه:امسال اشتغالزایی 43 هزار مددجوی زیر پوشش در دستور کار بهزیستی قرار دارد، گفت: بهزیستی در زمینه اشتغال تابع شورای عالی اشتغال است.
وی افزود: الگوهای توانمندسازی جامعه هدف این سازمان متنوع و شامل پرداخت تسهیلات، مشوق های حمایتی، بیمه سهم کارفرما و خویش فرما، یارانه ارتقای کارایی معلولان، تشکیل گروه های همیار و خودیار به تفکیک زنان، معلولان و فرزندان ترخیصی از مراکز بهزیستی می شود.
کاشی میزان اعتبار در نظر گرفته شده امسال برای اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی را سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد که تا پایان آذرماه این سازمان مکلف به معرفی طرح های اشتغالزایی مددجویان به 13 بانک عامل طرف قرارداد است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=657041
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد