• ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
  • 1k نظر «نمایش»

بازنشستگی ۶۰ تا ۹۰ هزار نیروی آموزش و پرورش در آینده نزدیک

بازنشستگی ۶۰ تا ۹۰ هزار نیروی آموزش و پرورش در آینده نزدیک

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری ایجاد تحول در گزینش معلمان آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی 60 تا 90 هزار نیرو در آموزش و پرورش بازنشسته خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سید امیرمحمد خرازانی، مشاور وزیر و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه گزینش امری حساس و مهم است و ما در وزارت آموزش و پرورش به دنبال ایجاد تحول در گزینش و به‌روزرسانی روش‌ها هستیم، اظهار داشت: گزینش برای دانشگاه فرهنگیان در مدت زمان طولانی‌تری انجام می‌شود و در گروه آموزش ابتدایی هم چون پذیرش به صورت نیمه متمرکز انجام می‌شود، روند گزینش طولانی‌تر است.

وی با اشاره به اینکه به‌زودی 60 تا 90 هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور بازنشسته می‌شوند و باید به همین اندازه استخدام داشته باشیم، گفت: در سال‌های آینده باید نیروهای جوان و کارآمد به نظام تعلیم و تربیت وارد شوند که باید با برنامه‌ریزی، نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص به‌کار گرفته شوند.

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، گفت: آینده نظام و انقلاب منوط به انتخاب‌ها و گزینش نیرو در آموزش و پرورش است، چرا که مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این گردهمایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با بیان روایتی از زندگی شهدا، اظهار داشت: هم عمر مسئولیت‌های ما کوتاه است و هم عمرمان تمام شدنی است و خیلی زود می‌گذرد، آنچه که مهم است عمق و عرض عمر ماست که باید اثربخشی و فایده لازم را داشته باشد.

 وی با بیان اینکه گزینش، مرکز انتخاب ورود نیروی انسانی متعهد و کارآمد به دستگاه‌های اداری و دولتی و کاری حساس و خطیر است، گفت: افراد وارسته و بزرگ همواره روزانه به محاسبه اعمال خود می‌پردازند که این شیوه هم در زندگی روزمره رهبر معظم انقلاب وجود دارد و هم شهدا از جمله شهید قاسم سلیمانی به اعمال و رفتار خود در این دنیا رسیدگی می‌کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری 13 هزار پرونده گزینش در آموزش و پرورش استان بررسی شده، گفت: گزینش، مرکز ورود نیروی انسانی کارآمد به دستگاه‌ها است و در سال جاری در آموزش و پرورش استان 23 هزار تحقیق و 8 هزار مصاحبه انجام شده و 11 هزار پرونده هم نظردهی شده است.

رضایی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های ما در آموزش و پرورش برپایی نماز جماعت در ادارات و مدارس است که در این زمینه باید اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2695041
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k