۷ سال پیش

باقی‌مانده افزایش حقوق بازنشستگان واریز می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

رئیس تامین اجتماعی رودسر با اشاره به وجود ۳ هزار و ۴۰۰ نفر بازنشسته در این شهرستان گفت: تا پایان مرداد ماه جاری باقی‌مانده افزایش حقوق بازنشستگان پرداخت می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


نصرت‌الله پورقربان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر عدم توجه کارفرمایان به بیمه کارگران را از مهم‌ترین دغدغه‌های تامین اجتماعی دانست.
وی با اشاره به بخشودگی حق بیمه کارگران ساختمانی از سوی دولت افزود: امیدواریم سهمیه‌های جدید هر چه سریع‌تر اعلام شود و آنها از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
رئیس تامین اجتماعی رودسر جمعیت این شهرستان در دو حوزه عمل شعبه شامل بخش مرکزی و رحیم‌آباد را بیش از ۱۱۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بیش از ۴۵ درصد جمعیت مذکور زیرپوشش تامین اجتماعی هستند.
وی به آمار بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و افراد بیمه شده و مستمری‌بگیر اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰ درصد بیمه‌شدگان اصلی، ۳۲ درصد تبعی بیمه شده مستمری‌بگیر و سه درصد نیز مستمری بگیران بازنشسته در رودسر هستند.
پورقربان با اشاره به باقی‌مانده افزایش حقوق بازنشستگان و وجود ۳ هزار و ۴۰۰ نفر بازنشسته در رودسر افزود: افزایش حقوق بازنشستگان ۱۴ درصد بوده و مانده افزایش حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت قرار شده تا تا پایان مرداد ماه جاری حدود ۳۰۰ میلیون تومان به بازنشستگان این شهرستان پرداخت شود.
وی درباره پرداخت کمک‌های کوتاه مدت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تصریح کرد: این کمک‌ها در قالب کمک هزینه ازدواج، هزینه کفن و دفن، پروتز اروتز، کمک بارداری، غرامت دستمزد و بیمه بیکاری برای یک‌هزار و ۹۷۵ نفر بیش از ۲۵ میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال پرداخت شده است.
این مسؤول پرداخت کمک‌های بلند مدت به مستمری‌بگیران شامل بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان را از دیگر فعالیت‌های عملکردی این سازمان دانست و یادآور شد: به ۱۳ هزار و ۸۳۴ نفر  مستمری‌بگیر در رودسر بیش از ۳۱۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651113
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد