۷ سال پیش

بخشنامه گذراندن خدمت طلاب در آموزش و پرورش تا هفته آینده صادر می شود
اطلاعات بیشتر

 

دبیر ستادهمکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت :امیدواریم بخشنامه گذارندن خدمت سربازی طلاب تا هفته آینده صادر و مراحل اجرایی آن انجام شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: امسال به لطف خداوند و با پیشتیبانی و حمایت وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه های علمیه توانستیم در قالب ۱۵۶ برنامه ای که توسط وزیر به استان ها ابلاغ شد ۳ برنامه را ما تعریف کنیم.
وی افزود: ۱۳ ذیل این فعالیت تعریف شده که شامل برنامه های متنوعی در بخش های مختلف آموزش، پژوهش، تالیف کتاب های درسی و فعالیت های تربیتی و تبلیغی است.
دبیر ستادهمکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت : امسال به دنبال آن هستیم که علاوه بر کارهای تازه ای که صورت می گیرد سایر فعالیت ها را تثبیت کنیم و برنامه های قبلی را تبدیل به برنامه های ثابت ، پایدار و قانونی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: البته امیدواریم اقدام زیبایی که با عنایت ویزه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از دوره خدمت ضرورت طلاب در آموزش و پرورش صورت گرفت، بتوانیم گام بلندی را در استفاده از توانمندی های طلاب و روحانیون در فعالیت آموزشی ، پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش برداریم.
حجت الاسلام و المسلیمن ملکی ادامه داد: مقام معظم رهبری موافقت کردند ۵۰۰ نفر از طلاب واجد شرایط برای سال تحصیلی جدید با موافقت آموزش و پرورش جذب شوند که این امکان بالاست.
وی تصریح کرد: امیدواریم بخشنامه آن تا هفته آینده صادر شود که فراخوان این کار از طریق آموزش و پرورش صورت می گیرد و مراحل اجرایی آن انجام خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=657646
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد