۸ سال پیش

برای پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته پول قرض کردیم
اطلاعات بیشتر

 

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۹۴ سالِ خشکسالی آموزش و پرورش بود، گفت: برای پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته پول قرض کردیم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمیدرضا کفاش ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان اردبیل در مجتمع ولایت اردبیل اظهار داشت: آموزش و پرورش امسال سال خشک‌سالی به همراه داشت و مطالبات فرهنگیان بازنشسته را از طریق دریافت قرض پرداخت کرد که علاوه بر این مشکلات زیادی پیش روی این اداره کل بود که خوشبختانه توانستیم با تدابیر به موقع و ویژه از عهده این مشکلات بربیاییم.
وی با اشاره به اینکه امسال آموزش و پرورش در دورانی بسیار حساس و سخت قرار گرفته بود، افزود: با تمام این مشکلات و سختی‌ها اولویت اساسی مدیران آموزش و پرورش کشور توسعه افقی بوده و در این راستا از مدیران کارمند و توانمند استفاده شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از اولویت‌های دیگر آموزش و پرورش در سال آینده جذب مشارکت‌های همگانی برای توسعه آموزش و پرورش است چرا که به فرموده مقام معظم رهبری آموزش و پرورش یک خانواده 40 میلیون نفری بوده و باید از ظرفیت‌های این اداره در راستای توسعه کشور استفاده کنیم.
کفاش تصریح کرد:  باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و مدون فضای مشارکت در آموزش و پرورش کشور افزایش یابد و از ظرفیت و توانایی‌های معلمان و دانش‌آموزان که ولایتمداری مهمترین ویژگی‌ آنها است استفاده مناسبی برای ارتقای علمی و توسعه کشور داشته باشیم.
وی اظهار کرد: هم‌اکنون کشورمان در سایه خون شهدای والامقام و رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است و جمهوری اسلامی ایران در سایه نعمت بزرگ ولایت و مقام معظم رهبری به اقتدار و پیشرفت‌های بزرگی  در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های علمی دست یافته است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: باید واقعیت‌های عملکرد دولت در این دو سال به طور اساسی و شفاف برای مردم آشکار و بیان شود و نباید با برخی‌ دروغ‌ها عملکرد دولت یازدهم زیر سوال برده شود و نیاز است با منطق و به دور از سلیقه فردی و شخصی عملکرد دولت برای همگان تدوین شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=568533
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد