• ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
  • 1k نظر «نمایش»

برنامه سازمان حفاظت محیط زیست برای جذب ۵۷۰ محیط بان

برنامه سازمان حفاظت محیط زیست برای جذب ۵۷۰ محیط بان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری صدور مجوز جذب 570 محیط بان در سراسر کشور

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه این سازمان جهت جذب 570 محیط بان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در نشست هم اندیشی با فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست استان‌ها که به صورت وبیناری برگزار شد، با اشاره به مسئولیت خطیر محیط بانان، گفت: هم جسم و هم روح شما محیط بانان عزیز در معرض مخاطرات گسترده‌ای است که محیط زیست کشورمان را تهدید می‌کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: مردم برای محیط بانان احترام زیادی قائلند و درباره حقوق آن‌ها مطالبه گر هستند، اما فضای مجازی، فضای مطالبه حقوق شما نیست.
سلاجقه ادامه داد: همه ما کارمندان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و می‌باید قوانین اداری و سازمانی آن را رعایت کنیم و اگر کسی این قوانین را رعایت نکرد با او برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته محیط زیست، تصریح کرد: باید از فرصت هفته محیط زیست استفاده کرد و به کمک رسانه‌های ارتباط جمعی، زحمات مخلصانه شما در گوشه و کنار کشور را منعکس نمود.
سلاجقه افزود: باید همه بخش‌های مختلف سازمان حفاظت محیط زیست اعم از ستاد و صف با یک انسجام فراگیر، برای بازتاب اقدامات و دستاورد‌های سازمان تلاش کنند. به عنوان مثال، ادارات کل ما می‌توانند از ظرفیت صدا و سیمای استان خود برای بیان تلاش ها، از خودگذشتگی‌ها و سختی‌های کار محیط بانان استفاده کنند.
معاون رییس جمهور با اشاره به فعالیت‌های انجام شده و اقدامات در دست انجام برای احراز شهادت محیط بانانی که در حین عمل به وظیفه به دیدار معبود شتافتند، گفت: پرونده ۱۰۵ نفر از همکاران ما که در حین خدمت جان خود را از دست دادند هنوز در پیچ و خم احراز شهادت قرار دارد و این برای ما خیلی سنگین است. ما در تلاش هستیم تا از همه ظرفیت‌ها بهره بگیریم تا دست کم عنوان «شهید خدمت» به این عزیزان تعلق گیرد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های ما در سازمان، استفاده از ظرفیت‌های پهپادی برای نظارت و پایش در مناطق صعب العبور و کمک به محیط بانان عزیزمان است.
سلاجقه با تاکید بر پیگیری به منظور ثبت روز محیط بان در تقویم رسمی کشور، از فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست خواست تا در خصوص حق کشف، حق درجه و نیز حق حمل سلاح محیط بانان پیگیری لازم را صورت دهد.
وی همچنین بر پیگیری برای حقوق، مزایا، حق مسئولیت و مسکن محیط بانان و دیگر کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست و نیز تامین تجهیزات، البسه و وسایل نقلیه محیطبانان تاکید کرد.
به گفته معاون رییس جمهور، سازمان حفاظت محیط زیست در حال مذاکره با سازمان امور اداری و استخدامی برای صدور مجوز جذب ۵۷۰ محیط بان در سراسر کشور است.
سلاجقه با اشاره به اهمیت برقراری گشت‌های دریایی برای حفاظت از محیط زیست پهنه‌های آبی کشور، گفت: می‌بایست بحث آغاز به کار محیط بانان دریایی در دستور کار قرار گیرد چونکه به شدت به آن نیاز داریم.
وی در پایان با قدردانی و تشکر از همه تلاش‌ها و ایثارگری محیط بانان، تصریح کرد: شما محیط بانان برای حفظ حیات نسل‌ها کوشش می‌کنید و این یک وظیفه مقدس است.
گفتنی است رییس سازمان حفاظت محیط زیست از مهرماه ۱۴۰۰ تاکنون از ۱۳۸ پاسگاه محیط بانی در سراسر کشور بازدید کرده است که آخرین آن در ششم خرداد امسال انجام شد.
آقای سلاجقه در این تاریخ با حضور در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو با محیط بانان این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
شایان ذکر است هم اکنون ۳۲ پارک ملی، ۵۳ پناهگاه حیات وحش، ۱۸۴ منطقه حفاظت شده و ۴۰ اثر طبیعی ملی تحت عنوان مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست می‌باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2746422
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k