• ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
  • 1k نظر «نمایش»

آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت با حضور ۱۳۹۰۰ داوطلب برگزار شد

آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت با حضور ۱۳۹۰۰ داوطلب برگزار شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت در 31 شهریور و 1 مهر ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، معاون دانشجویی دانشگاه گفت: آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت با حضور 13900 داوطلب در دانشگاه اصفهان از 31 شهریور تا یکم مهر 1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر رضاعلی نوروزی معاون دانشجویی دانشگاه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رییس ستاد آزمون های استان ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری این آزمون اظهار داشت: آزمون استخدامی شرکت  پالایش نفت با هدف استخدام بهترین نیروها، با نهایت دقت و امانت در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه تصریح نمود:این آزمون در روز های پنجشنبه 31 شهریور با حدود 7200 نفر داوطلب با مدرک دیپلم، برای استخدام در اداره آتش نشانی و جمعه یکم مهر ماه با حضور 6500 نفر داوطلب با مدرک لیسانس، برای استخدام در بخش های مختلف شرکت پالایش نفت، برگزار شد. 

لازم به ذکر است، متقاضیان روز جمعه در رشته های مهندسی برق،مهندسی شیمی،، حسابداری، مکانیک و شیمی در این آزمون به رقابت پرداختند.

دکتر نوروزی در ادامه افزود: فرآیند فراخوان، اطلاع رسانی و ثبت نام این آزمون یک ماه پیش از آزمون شروع و طراجی سوال،آماده سازی دفترچه ، شخصی سازی دفترچه ، تهیه کارت ورود به جلسه و تهیه پاسخ نامه از دیگر اقداماتی است که توسط تیم دانشگاه اصفهان انجام شد.

نماینده ستاد آزمون استان گفت: مسئولیت اسکن پاسخنامه ها و استخراج نتایج و در نهایت اعلام آن به شرکت پالایش نفت نیز بر عهده دانشگاه اصفهان بود. 

دکتر نوروزی اظهار داشت: حدود 37 نفر از استادان دانشگاه اصفهان مسئولیت طراحی سوالات این آزمون را بر عهده داشتند.

وی افزود: ساز و کار ما انتخاب شایسته ترین ها برای طراحی سوال بود که در این راستا،سوالات در سطوح مختلف دسته بندی و به دقت انتخاب و در نهایت ویرایش و غلط گیری انجام و بعد از این مرحله سوالات توسط طراحان بررسی و با پاسخ نامه هاتطبیق داده شد.

دکتر نوروزی در ادامه گفت: طی دو روز برگزاری آزمون حدود 700 نفر از همکاران دانشگاهی با ما همکاری نمودند.

فرآیند آزمون از ساعت 6:30 روزهای 31 شهریور و یکم مهر 1401 شروع و زمان رسمی شروع آزمون ساعت 9 صبح تا ساعت 12 بود.

وی تصریح نمود: با توجه به تنوع رشته ها، سعی کردیم در هر رشته ای پنج حالت سوال و پنج حالت پاسخ نامه داشته باشیم که امکان تقلب و تخلف را به حداقل برسانیم.

دکتر رضاعلی نوروزی ، در ادامه ، جذب نیروی انسانی کیفی برای شرکت پالایش نفت را از اهداف ستاد آزمون دانشگاه اصفهان دانست و اظهار امیدواری نمود که افراد شایسته بتوانند انتخاب و باری از دوش کشور بر دارند.

وی ضمن بیان ظرفیت های دانشگاه اصفهان اظهار داشت: نگاه ما ارتقا کیفیت و کمیت امور در ستاد آزمون های استان است و با توجه به این مهم که دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامع و معین استان مطرح است، انتظار می رود، همکاران دانشگاهی با ارایه دیدگاه ها و نظرات ارزنده خود ما را در برگزاری بهتر آزمون ها یاری بدهند و در این خصوص آمادگی هرگونه گفتگو با عزیزان را داریم. 

منبع: روابط عمومی دانشگاه اصفهان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2637210
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k