• ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

برگزاری آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری آموزش و پرورش تا پایان خرداد

برگزاری آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری آموزش و پرورش تا پایان خرداد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون استخدامی 10 هزار نفری تا پایان خرداد

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 24 اردیبهشت 96: برگزاری آزمون استخدامی 10 هزار نفری آموزش و پرورش تا پایان خرداد (منبع: خبرگزاری ایسنا)

رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه که آبان‌ماه سال گذشته برگزار شد گفت: گزینش پذیرفته‌شدگان این آزمون انجام و نتایج یک برابر ظرفیت هم اعلام شده و قرار است به‌زودی نتایج اعلام شود.

اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب درباره زمان شروع دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای معلمی در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: پس از اعلام نتایج، درباره زمان شروع دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای تصمیم گیری و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر دوره‌ها برگزار شوند.

وی ادامه داد: البته با توجه به نیاز آموزش و پرورش به جذب نیروی انسانی به علت سونامی بازنشستگی که طی 10 سال آینده در آموزش و پرورش با آن مواجه خواهیم بود، بیش از 600 هزار نفر در 10 سال آینده بازنشسته می شوند و این موضوع تبیل به یکی از چالش های بزرگ آموزش و پرورش خواهد شد. برای حل این مشکل از حالا کمیته ویژه‌ای تشکیل شده تا درباره سازوکار جذب نیرو تدابیری بیاندیشند.

رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برای جذب نیرو در سال 96 هم مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم و احتمالا تا پایان خرداد آزمون استخدامی 10 هزار نفری دیگری را برگزار می کنیم.

چهاربند درباره اعمال سیاست بومی گزینی در آزمون استخدامی آتی عنوان کرد: بومی گزینی را مدنظر داریم اما آن را منعطف کرده‌ایم و بوم ها را فراتر درنظر گرفته‌ایم. به این معنا که داوطلب در زمان درخواست استخدام محل زندگی و خدمت خود را مشخص می کند و در نهایت پس از پذیرش آموزش و پرورش مناطق تصمیم گیری می کنند و به این طریق میزان رقابت ها هم افزایش پیدا می کند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=777208
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k